Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
indrasjacks schreef:Heb nooit beweerd dat ze niet om haar paard geeft en weet ook dat t vreselijk zeer doet.
maar los daarvan wat ik dus wilde zeggen is dat ik het niet begrijp waarom iemand ( even los van TS) die keus kan maken al zou t niks opbrengen om het paard naar de slager te doen.
indrasjacks schreef:Hetgene waar ik moeite mee heb is als je met het dier bij een slager naar binnen loopt het ruikt de dood dat is wat ik niet humaan vind.
indrasjacks schreef:vooraf aan het inslapen krijgt het een roesje net als voor een narcose haast geen enkel paard gaat dan direct liggen dor zijn vluchtinstinct. Pas als het paard ligt en suf is dus niets meer meekrijgt en slapt krijgt het de dodelijke injectie en wordt het ingeslapen Althans als je een goede dierenarts hebt en niet voor de goedkoopste oplossing kiest.
rocymax schreef:Dankje Laurabram voor het uitspereken van al onze gedachten, TS zit echt niet op een discussietopic te wachten. Ze heeft het al moeilijk genoeg zonder discussie.Pieteritus, denk aan jullie, sterkte
pieteritus schreef:Dapper, hmm voor mij voelt het nog steeds een beetje als hoogverraad. Ik moet immers mijn vriend doden.....
Het blijft een verscheurend iets. Het ene moment kan ik het perfect relativeren en het andere moment ga ik door de grond van schuldgevoelens en verdriet.