Eetbeest!!!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donna_

Berichten: 2002
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:58

Delidema schreef:
Kan me allemaal niks schelen. Ik blijf doen wat ik doe want dat krijgt ze altijd al. Dus...


Dus... valt je paard dood neer van de koliek.
Je vroeg ons advies toch omdat hetgene wat je altijd al deed juist niet werkte. Toch?
TS, iedereen geeft hier heel goedbedoelde adviezen. Je kunt het toch allicht in overweging nemen? En als je er echt geen nut inziet, had je iedereen vriendelijk kunnen bedanken voor hun adviezen en er vervolgens niets mee kunnen doen. Jouw reactie is niet bepaald aardig en dankbaar, gezien jij degene bent die om hulp vroeg.
Let vooral nog even op de post van Vjestagirl, over het dichttapen van het gaatje en verdrinkings-gevaar als je paard wil drinken!

Misschien kun je het er eens met mensen op je stal over hebben? Sowieso vind ik dat eigenlijk stap 1, voordat je het op bokt gaat vragen. Deze mensen kennen je paard, je situatie en jouzelf en wij niet. Wij kunnen alleen maar afgaan op het (karige) beetje informatie wat jij ons geeft.
In ieder geval veel succes, en wees zuinig op je pony!

Deliana27

Berichten: 782
Geregistreerd: 06-03-10
Woonplaats: Tijnje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 09:54

Ik heb het voer al veranderd en ze krijgt onbeperkt ruw voer. En dik is ze niet!!

Laat maar, myn instructrice heeft my de goede voeding wijze gegeven dus dan doe ik dat. & ik weet genoeg over paard en voeding het ging alleen om dat het niet op vlas kan staan want dat vreet ze op.

Maar dat doet ze niet meer dus dan ik het klaar!!

Katja
Blogger

Berichten: 42179
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Eetbeest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:41

Moderatoropmerking:
Blijven we een beetje respectvol reageren?
TS: als je een topic opent dan moet je ook openstaan voor de meningen van anderen.

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Eetbeest!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:56

Je schrijft erg veel tegenstrijdigheden:

* Het is mijn paard niet maar van een vriendin/het is mijn paard
* Paard is te dik/Paard is niet te dik

:?

Alle goede tips zijn gegeven. Ik zie aan je gedrag dat jij jezelf nog wel gaat tegenkomen in het leven. Veel succes met de keiharde lessen die nog komen gaan.