Hinke, graag overmaken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alison_belle schreef:Het was ook niet mij bedoeling met enge verhalen te komen maar ik heb ook een poosje lopen tobben met mijn merrie en dit was er uit gekomen. Heb ook gedacht aan schimmels, allergieën ect. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat een bloedonderzoek soms best goed kan zijn, gewoon voor de zekerheid zeg maar.
Ik hoop zo een ander een boel ellende te besparen omdat ik weet hoe vervelend het kan zijn.
De reden dat ik dit vertelde was meer voor in het achterhoofd, voor het geval je er niet uit zou komen, dan zou een bloedonderzoek misschien een optie kunnen zijn.
Hoe dan ook, ik hoop dat het mee gaat vallen en wens je succes met alles
Nemurin schreef:Leverbot is overigens ook vooral een runderziekte. Heb eerlijk gezegd nooit gehoord dat paarden er echt last van hebben maar in principe kan het wel een beetje... weet niet zeker dus.
EstherHegt schreef:Nemurin schreef:Leverbot is overigens ook vooral een runderziekte. Heb eerlijk gezegd nooit gehoord dat paarden er echt last van hebben maar in principe kan het wel een beetje... weet niet zeker dus.
Ja paarden kunnen ook leverbot krijgen, best een groot probleem ook. Kees Kalis van de Gezondheidsdienst voor dieren heeft er ooit artikel over geschreven in ik meen agrarisch vakblad, ik moet het ergens op mijn computer hebben staan.
alison_belle schreef:grootste probleem (naar mijn weten en ik weet niet alles) is de besmetting op het land. Hoe kom je daar van af???
Ik vraag me alleen wel af of ze het na een behandeling nog eens kunnen krijgen?