Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolin schreef:Goed bericht over het Greenguard graasmasker, mijn paard eet ermee! Nu even in de gaten houden of ze er niet teveel mee kan eten, want dan schieten we er niet veel mee op.
En ook ik heb gluco balance via de da bestelt, sinds gisteren is het binnen. Ik laat niks onbenut als het om het tegenhouden van IR gaat.
SuperRoos schreef:jolin schreef:Goed bericht over het Greenguard graasmasker, mijn paard eet ermee! Nu even in de gaten houden of ze er niet teveel mee kan eten, want dan schieten we er niet veel mee op.
En ook ik heb gluco balance via de da bestelt, sinds gisteren is het binnen. Ik laat niks onbenut als het om het tegenhouden van IR gaat.
Eigenlijk is het best apart dat je het via een da kan bestellen die de werking ervan niet 'begrijpt' of achter al die 'plantjes' staat. Ik werd door mijn dierenarts toen compleet uitgelachen en die kon me geen advies hoeveelheid geven..
In die zin zou ik dit middel wel altijd graag op advies van een therapeut van het merk willen geven eigenlijk.. Om ook te weten wanneer je moet stoppen, juist door moet gaan of zelfs een dubbele dosering aan mag houden..
Kukkie schreef:Sjeeemig Roos, die bovenste foto is echt heel fijn! Kijk die kaak en hals alleen al. Daarbij is zijn bovenlijn veel minder gebobbeld en natuurlijk zie je duidelijk dat hij veel minder buik heeft.
Mooi plaatje! Hoe lang was de onderste foto ook alweer geleden?