. Hoe snel het virus reist, weet ik niet, dat is iets wat we allemaal moeten afwachten en met het grootste geluk komt het hier nooit en krijgen onze Nederlandse paarden het niet en hoeft er geen een zo'n lijdensweg mee te maken. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hoe snel het virus reist, weet ik niet, dat is iets wat we allemaal moeten afwachten en met het grootste geluk komt het hier nooit en krijgen onze Nederlandse paarden het niet en hoeft er geen een zo'n lijdensweg mee te maken. Memuska schreef:Intussen mijn eigen dierenarts aan de lijn gehad: voorlopig ent zij enkel paarden die op internationale wedstrijden of keuringen komen. Ze raadt aan het even te aanzien.
Ook contact gehad met de kliniek hier in de buurt waar Willow geopereerd werd vorig jaar: zelfde verhaal. Voorlopig nog geen paniek...
Maar ik zit maar weer in mijn maag met die maand die tussen de basisenting en herhaling zit...
rapido schreef:ik neem aan dat als de Westnijl virus dichterbij is gekomen dat er wel gewaarschuwd word via forums en dergelijke!
CCindy schreef:koetje10 schreef:Rotzooi en vergif?? hoezo? als dat zo was, kwam het heus niet geregisteerd op de markt hoor.
In entingen zit altijd een soort ''vergif'', vaak worden niet alleen de slechte bacterien van het virus gedood. Denk ook aan bijwerkingen, ziekte e.d.
Ik heb mijn best gedaan in ieder geval..
)
Als je het wilt zeggen natuurlijk!