Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:Ze zeiden ook dat het niet veel voorkomt dat een paard een 2e operatie overleeft.
Kasztanka schreef:wuswa schreef:Ze zeiden ook dat het niet veel voorkomt dat een paard een 2e operatie overleeft.
@sharitje: ik ben blij voor je paard (wat een dappere) en voor je dat het de goede kant lijkt uit te gaan. Zoals ik al eerder heb geschreven, ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt vorige maand met Perquam, maar voor hem heeft de DA een tweede operatie afgeraden en dat brengt mij naar je opmerking die ik hierboven aangehaald heb en mijn bedenkingen hieromtrent, vat het A.U.B. niet op als aanvallend naar je toe. Dit zijn dus mijn bedenkingen: je hebt geschreven dat je verzekerd ben en dat het paard nog mocht geopereerd worden als de DA dacht dat het nog een kans maakte bij een tweede operatie (mijn heeft gezegd dat een tweede operatie niet eerlijk zou zijn t.o. het paard) nu vraag ik mij af in hoeverre de DA denkt "kassa, kassa, de verzekering betaalt toch" en in dat geval hélemaal niet aan het welzijn van het paard denkt? Ik hoop echt dat het goed komt met je paard maar vrees toch naar de toekomst toe dat je bijlange niet van de miserie af bent (wat ik niet hoop). Ik heb de beslissing genomen om Perquam te laten inslapen nèt omdat hij weinig kans maakte om die tweede operatie te overleven en omdat ALS hij die zou overleven, de risico's op complicaties in de weken/maanden die volgden erg groot waren èn omdat ik die tweede operatie eigenlijk niet kon betalen. Nu, waren de vooruitzichten 200% goed geweest, ik zou hem wss toch nog hebben laten opereren.
Ik hoop dat het de goede kant blijft uitgaan met je paard.
wuswa schreef:Super bericht! Let maar eens op hoe snel het nu beter kan gaan! Krijgt hij al wortels?