Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breghje schreef:MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!! Dat is een rentree met een gouden randje, dat had je echt niet meer gedacht een poos terug.
Van harte gefeliciteerd, Uni ziet er goed uit op de foto's, mooi strak sixpack ipv een hangbuik!
c_alsemgeest schreef:Breghje schreef:MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!! Dat is een rentree met een gouden randje, dat had je echt niet meer gedacht een poos terug.
Van harte gefeliciteerd, Uni ziet er goed uit op de foto's, mooi strak sixpack ipv een hangbuik!
Maar jij hebt wel de enige echte hangbuikfriesdat kunnen ook niet veel mensen zeggen
mvdbijl schreef:Je hebt zijn hele weg goed beschreven. Wat een vechter en wat ziet hij er nu weer goed uit.
Het engste vond ik dat ik rocky van jou heb gekocht, dat is altijd mijn topper geweest en, die heeft nooit iets ergs gehad.
De eerste week dat ik mijn kwpn merrie had werd die tot op het bot toe toegetakeld door een ander paard. ( samen 1 keer gereden. ) De Da kwam en zei komen jullie maar zo gauw mogelijk naar de kliniek toe. Daar aangekomen een tijd gewacht want er was een paard die een koliek operatie onderging, de kamer aan de andere zijde hebben wij gewacht en tot half 12 zijn we zoet geweest. Zonder paard naar huis..
Niet veel later op bokt lees ik dat het jou paard is geweest, allebei zonder paard naar huis.. ook ruim 3 weken erna op de kliniek gestaan. Arme pech paarden..
Citaat:Joh bizar zeg... is die van jou er weer een beetje bovenop?
c_alsemgeest schreef:Vanaf vandaag gaat united weer langzaam op stro staan... tot nu toe heeft hij nog op vlas gestaan.
We hebben een heel plan bedacht
elke dag wordt de hoeveelheid stro opgevoerd, en daarbij krijgt hij nog meer hooi en kuil dan hij al kreeg.
Verder veel eruit natuurlijk... maar united kennende, die kan een heel stal leeg vreten in 1 uurtje![]()
Dus we houden hem nu goed in de gaten.
En ik heb, als het goed is, eindelijk 2 goede stukken land hier in de buurt kunnen vinden waar ik hem altijd op kan zetten.
Bij onze stal is nl geen weidegang, en ik reed mestal met hem heen en weer in de veewaggel om hem toch genoeg weidegang te bieden
Aangevuld met vele uren los in de bak.
Nu is er een stukje waar ik onder de man naartoe kan... dus wanneer het bevalt elke dag lekker op het land met z'n vriendje... Dat zal ook een stuk beter zijn voor zijn spijsvertering.
mvdbijl schreef:gelukkig gaat het ook met jou paardje beter, hij stond vlak bij mijn merrie. Zag alsemgeest op het bordje staan en keek even om de hoek hij stond 9 van de 10 keer lekker te dutten.