Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
appalin schreef:@maatje31: Ja dat snap ik natuurlijk ook en daar zit ook wat in hoor! Alleen is dit allemaal ook met heel veel rust gegaan, op zijn eigen vertrouwde trailertje met aan alle kanten steun en een hele lieve vriend die er heel voorzichtig mee om ging.
Hij was al meerdere malen geopereerd en was erg bang voor veeartsen. Mijn vriend heeft hem zelf naar de slachter gebracht heel voorzichtig lopend.. Hij heeft me precies verteld hoe het ging.. Dat vond ik persoonlijk fijner, dan door de veearts af laten spuiten met veel angst en stress... Heel veel paarden hebben aan 1 spuit niet genoeg en moeten weer een dosis hebben.. Bij de slager is het echt in 1 keer gebeurd.

Citaat:Ik heb er zelf gewerkt.. paarden die op 2 benen lopen worden er zelfs geslacht.
)had ze haar eerste veulentje gekocht. Een jaar heeft ze dat beestje gehad, toen is ie door de prikkeldraad gelopen. Been compleet kapot en er viel nix meer aan te redden. Toen bestond rendac volgens mij nog niet. Ze heeft toen gevraagd of de buurman het beestje naar het slachthuis gebracht. Meteen gevraagd of dat hij een hoefje mee kon nemen om te zien dat hij echt dood was. (zodat het beestje niet meer stiekum naar Italië ging ofzo). Zelf had ik het dier laten inslapen en dan door Rendac laten ophalen, denk ik..