Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
0maris0 schreef:Def schreef:Agh wat sneu...
Duur veulen zo, de VA heeft vast al meer gekost dan het veulen zelf!
Echt schandalig dat er niets eerder aan is gedaan door vorige eigenaar!
Ja, de kosten weet ik nog niet..
Weet ook niet of ik het wil weten..![]()
Mischien wisten hun het niet.. maar de andere paarden waar ze mee stond zullen het vast en zeker ook hebben
ik hoop dat het snel beter gaat met haar! 
joplin_1 schreef:Van luizen kan je toch niet zo'n grote open wond oplopen? Volgens mij is het gewoon een beet van d'r paard en heeft de oude eigenaar er helemaal niets mee te maken. Het is wel lekker makkelijk om de vorige eigenaar te beschuldigen.
geerke schreef:citaat van TS:dit komt er dus van als je niets tegen mijt doet....
aangezien dat Ts de pony nog maar kort had(1 week?)
maak ik hier uit op dat het de fout is van de vorige eigenaren....of ben ik nu dom?
0maris0 schreef:Mischien wisten hun het niet.. maar de andere paarden waar ze mee stond zullen het vast en zeker ook hebben
sushi2000 schreef:Dat is niet mis. Antibiotica voor zo'n kleuter en Metacam is een duur grapje.
Ben benieuwd wat die wond heeft veroorzaakt. Zou ze langs iets scherps hebben geschuurd?...
joplin_1 schreef:geerke schreef:juist....maar ts laat niets meer van zich horen dus het blijft gissen....de vorige eigenaar heeft hier geen schuld aan,en het komt volgens mij inderdaad door de beet...
Dat komt omdat ze er op een andere topic mee verder is gegaan Iets van noordhollandse meiden of zo