Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hij moet nu eerst opnieuw leren lopen, opnieuw leren belasten, en spieren kweken die hij op de 'aangedane' plek mist
CielitoLindo schreef:Citaat:Hij moet nu eerst opnieuw leren lopen, opnieuw leren belasten, en spieren kweken die hij op de 'aangedane' plek mist
Dat werd mij ook gezegd toen mijn paard in de trainer moest.. Uiteindelijk was ik niet echt tevreden met het resultaat maargoed mijn paard had niet zozeer een spierprobleem maar Kissing Spines en Spat
Somebody_ schreef:Ik dacht dat het misschien wel leuk was om even een voorlopige update te geven. Arnyek heeft nog wel een aantal keer gemaild om ernaar te vragen, maar misschien is het voor iedereen wel leerzaam.
Momenteel zijn we alweer een hele tijd verder en eigenlijk doet hij het best wel lekker. Wij hebben hem zelf eerst doorgetraind t/m augustus. Ondertussen heb ik hem in het Z1 weer eens gestart en werd hij 2 keer 1e met 230 en 233 punten. We zijn een tijdje met de wissels bezig geweest, maar dat was helaas nog niet zo'n suc6Daarna zijn wij met hem op vakantie gegaan, daarna is het weer even een tijdje wat minder met hem gegaan. Hij kan slecht tegen 'slechte beweging'. Het alleen maar in het bos rijden had een zeer slechte uitwerking op hem helaas. Hierna hebben wij hem meteen weer in de aquatrainer gezet, om hem op tijd te corrigeren. Daarnaast heeft hij nogmaals tildren gehad(was niet nodig, maar voor ons eigen gevoel) en is hij meerdere malen door Sandra Vetter behandeld. Nadat hij uit de aquatrainer gekomen is, hebben wij hem naar Stal Argonaut gebracht(begin september) en dat was de eerste maand toch nog wel erg lastig. Gelukkig hebben we dit allemaal kunnen oplossen met behulp van hun kundigheid en Drs van Toor en de zadelmaker. En inmiddels springt ie z'n wissels, doet ie een begin van de pirouetten en doet ie het eigenlijk wel grappig! Ik zal even een heel klein stukje video hier laten zien, dan hebben jullie er ook een beeld bij.
http://www.youtube.com/watch?v=7m-kUUEpNOo