Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Chocotof schreef:Vjestagirl schreef:Maar waarom? Waarom geef je je pony cola? Omdat je denkt dat het goed voor hem is? Of omdat hij zo leuk kijkt als hij het krijgt? Of nog iets anders? Waarom geef je je pony dingen die niet bedoeld zijn voor een pony?
Mcdonalds, chips en andere vettigheid is ook helemaal niet goed
voor mensen maar daar hoor je niemand over.
Bovendien geloof ik niet dat die 5 druppeltjes cola mijn pony
kwaad zullen doen.

krijg je alleen maar schooiers van en daar hou ik absoluut niet van.
Chocotof schreef:Laat ik het zo zeggen dan
gaan er minder mensen naar de Mac terwijl ze weten dat het slecht is voor je? Nee.
Mijn pony vind het lekker en staat al afwachtend klaar voor een beetje cola. Is ooit perongeluk begonnen. Ik zie het probleem er echt niet van in aangezien ik in Spanje ook Cola-lick-its kon kopen.
Bramen vond hij trouwens niet lekker. Dat besefte hij toen hij zn mond vol had, watermeloen wel
Nee gekheid. Ik ben wel benieuwd wat ze van dingen vindt. Heb wel eens 'goedemorgen'-drinkontbijt op d'r lip gesmeerd, stond ze heerlijk op te flieberen
vamorgen voor het eerst een paar stukjes mandarijn. lachte me kapot, ze stond erop te kauwen alsof ik d'r een biet had gevoerd
... maar snoep (zelfs pepermuntjes vindt ik niks) doe ik nooit. Verder vind ik het uitermate onnatuurlijk om een herbivoor vlees te voeren
...
het liefst wel ham-kaas natuurlijk

. Staan ze gezellig samen te keuvelen
. Ponybeest is nou eenmaal nieuwsgierig en we vinden het allebei wel gezellig. 
. zap schreef:Tja... mijn pony vind het interessant als ik iets in mijn handen heb als ik iets aan het eten ben. Ze staat dan heel geïnteresseerd te koekeloeren en te snuffelen en dan komt het lipje erbij. Nou dan geef ik haar een stukje, kan ze meeproeven. Staan ze gezellig samen te keuvelen
. Ponybeest is nou eenmaal nieuwsgierig en we vinden het allebei wel gezellig.
Als dat een keertje gebeurt is echt niet erg hoor, dagelijks is een ander verhaal uiteraard
Overigens hoor ik vaak zat mensen die kattenvoer proberen of gras ofzo.
.