Ontsteking kies(wortel)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:10

aah super! :D :D

naomi_s

Re: Ontsteking kies(wortel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 08:52

wat fijn!!!!

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 21:08

Super, was ook erg blij met je sms maar las hem pas over 23 uur vandaar niet terug gesmst. Wat een opluchting dat alles goed is, geef hem maar een dikke knuf van mij en zijn mama...

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 11:43

he vergeet mij en zn neefje niet, wij kunnen ook goed knuffelen!

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-09 19:19

Allemaal een dikke on-line knuffel terug van mijn lieve knuffelbeer Omar! Voor een real life knuffel is hij ook te porren. Dus kom gerust nog eens een keer langs als je in de buurt bent.

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 10:15

hoe gaat het nu met Star?

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-09 21:20

Het gaat super met hem!!!! Volgende week komt een zgn. bittenconsulent naar hem kijken. Misschien dat we zijn mondprobleempjes ( worden trouwens al wel wat minder) kunnen oplossen met een ander, beter passend bit/hoofdstel.
Binnenkort gaan we hem ook betuigen en ook het springen ( ik spring niet hoger dan 70-80 cm hoor) vindt hij hartstikke leuk om te doen. Bosritten en in de wei staan blijft echter zijn meest favoriete hobby, LOL.
Kom gerust binnenkort zelf eens een kijkje nemen!

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 20:23

....Volgende week komt een zgn. bittenconsulent naar hem kijken....

Die is afgelopen week geweest en heeft de exacte maat van zijn mond opgemeten. Aan de hand van mijn verhaal en het zelf zien lopen van de pony raadde ze mij een zgn. Baucher bit aan.
Ik mag het 2 weken uitproberen. Misschien nog te vroeg om iets te kunnen zeggen over de uitwerking daarvan maar volgens mij loopt hij er wel lekkerder op.

robin_hood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 21:29

Inmiddels weer ruim een maand verder en met Omar gaat het nog steeds heel erg goed. De ontsteking is goed weggebleven en daar heeft hij dus helemaal geen last meer van. Baucherbit heb ik omgeruild tegen dubbelgebroken watertrens. Het mondstuk was te dun voor hem vond ik en hij vindt de druk achter zijn oren ook niet echt prettig. Ik rijd hem sinds deze week wel met een tonglepel ( zo'n losse aan een apart bakstuk) omdat hij nog wel steeds wat met zijn tong rommelt a.g.v. zijn langdurige kiesprobleem. En dit gaat super! Eindelijk probleem definitief opgelost? +:)+