Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draumpje schreef:omega 3 6 en 9 worden idd genoemd als mogelijke ondersteuning
maar daar hoef je gen dure olie voor te kopen
lijnzaad en zonnebloem olie mengen en gaan
draumpje schreef:je kunt idd ook olie door de lijnzaad heen doen
hoeveel, dat zou ik heel even na moeten zoeken
draumpje schreef:heeft er trouwens iemand ervaring met de Equi theme eczeemdeken ?
wupke schreef:draumpje schreef:heeft er trouwens iemand ervaring met de Equi theme eczeemdeken ?
Jep bij mij zat er na 1 dag al een scheur in en de manen zijn meer kapot gegaan van de deken dan van het eczeem. Dus ik ben er niet bepaald tevreden over
lasje schreef:wie is er bekend met het voedingssuplement omega 3-6-9 van primeval?
het schijnt ook te helpen bij zomerexceem, maar aangezien het nog wel vrij prijzig is zou ik graag weten wie heeft hier ervaring mee. mijn paard heeft al wel een exceem deken op maar toch schuurt ze nog.
draumpje schreef:heeft er trouwens iemand ervaring met de Equi theme eczeemdeken ?
Zammie schreef:draumpje schreef:je kunt idd ook olie door de lijnzaad heen doen
hoeveel, dat zou ik heel even na moeten zoeken
Zou je dat willen doen? En hoe vaak moet je het dan geven? Ik geef ze nu 2 x per week lijnzaad (2 dagen achterelkaar) Ik kan natuurlijk ook lijnzaadolie kopen, maar hoe vaak moet je het dan geven?
corinagirl schreef:24 uur per dag lijkt mij?
Vooral als ze 24/7 buiten staan!!
Wij hebben ook de Equi-Theme eczeemdeken. En ook de Pagony. Otello is nogal een sloper en als de ene uitgewassen word, kan die de ander om.
Ik vind dat er weinig verschil zit tussen deze 2. Kwaliteit kon beter, maar ja, eenmaal een sloper, altijd een sloper.
Zijn er mensen met ideeen..???
Bij Otello zakt de hals altijd wat af, waardoor er ongeveer 10cm achter de oren bloot komt te liggen. Dit gedeelte, samen met zn hoofd, heeft hij afgelopen zomer dus open geschuurd. Hals aan het halster vast is geen optie, want dan trekt het halster veel te erg.
Hoofdkap willen de eigenaren niet. Dus iets van een verlengstukje oid??