Moonlight17 schreef:Het genezen van PPID geloof ik niet zo zeer, maar ben wel sterk aan het overwegen om naar die lezing te gaan. Dat zeg niet dat ik er iets mee ga doen, maar kijken of ik er iets mee kan is altijd mogelijk. Mijn pony loopt de sterren van de hemel met de homopatie die ze krijgt. Zeg niet dat jullie er aan moeten beginnen hoor. Je moet kijken wat bij jouw paard/pony past. Zonder het te willen verkopen, zouden mensen het wel kunnen overwegen als de pillen niet voor hun dier wil werken om het te proberen.
Natuurlijk is het zinvol je te blijven verdiepen. En als het je interesse heeft gewekt moet je ook gewoon gaan. Al vind ik € 25,- voor een lezing erg veel, zeker gezien er zo weinig prijs wordt gegeven over de bronnen, feiten of zelfs de persoon die er achter zit. Daarbij wekt het bij mij geen interesse, omdat er uitspraken worden gedaan die niet goed onderbouwt zijn en eigenlijk gewoon beledigend zijn naar de mensen hier.
Prascend is een behoorlijk pittig medicijn die ook nog eens heel duur is. Maar het werkt wel, daar is bewijs genoeg van. Uitproberen kan altijd, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van iemands paard.