Kirania schreef:Nog een tip: Ontgift af en toe de lever ook bij een maagzweer, dat kan ook bijdragen aan het slome en het absoluut niet willen genezen van zweren, en zweren kunnen een enorme aanslag zijn op de lever.
Nog verdere producten die hier daadwerkelijk heel goed hun best deden:
Lexa Gastroakut (geeft verlichting, ook tijdens het geven van omeprazole)
Digestive EQ van Poseidon Equine (maar deze leveren niet meer in BE, dus ik ben zwaar bummed omdat het echt een tópspul is)
Ekygard (lijkt zelfs maagzweren op een of andere manier te kunnen genezen)
Kruiden voor de stofwisselingen durven ook wel eens te helpen. Die van mij komen van de Kräuterie uit duitsland.
En voor de rest, graanvrij, liefst. Dat lijkt het minste opwakkeringen te geven.
Goeie! Daar zat ik juist gisteren nog aan te denken. Levercompositum van de Groene Os ok daarvoor? Alhoewel ik gisteren bloedonderzoek heb laten doen en leverwaardes waren goed. Dan ga ik er maar niet zomaar wat ingooien natuurlijk.
Dat 'graanvrij' ben ik dus de mist mee ingegaan. Ik heb juist een zak Havens Gastro+ gekocht en lees hier dat daar graan in zit. Gelukkig geef ik maar 2/3 handjes per dag. Ze vindt het heerlijk! Ik zal me nog even goed verdiepen in de ingrediënten Het is ook allemaal zoveel he, al die soorten supplementen en voer...