Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had vorig jaar een RSIH voor haar gekocht, dat was de eerste deken die ze in haar hele carriere heeft gesloopt. De hals ervan zit nu op haar regendeken, dus helemaal weggegooid geld was het niet.
Bregh is 1.60 ongeveer.... (excl. ego)
Amigo_tje schreef:Wat een donkere deken. Ik wil nooit geen donkere ZE-deken meer. Paard zweet zich te pletter in volle zomerdagen :-s

Mijn paard is licht van kleur (wittig) en heeft een jaar met een donkerblauwe gelopen, niets aan de hand qua zweten. Tenminste, niet meer dan de andere dieren. Vorig jaar onder de RSIH (is licht van kleur, maar dikke stof) zweette hij net zoveel als onder de blauwe. Ik heb de blauwe nu op als halsdeken.Courses schreef:Wat gebruiken jullie allemaal tegen het exceem als ik vragen mag?
funnyhorses schreef:.Zelfs die zwarte/kale plekken onder de ogen van het schuren zijn sneller terug behaard!Had ik niet gedacht.
Hebben jullie dezelfde ervaring hiermee?
Esther28 schreef:Hier nog geen geschuur door de ZE....vorige keer denk k toch een reactie op t gras en losse haren.
Ben nu bijna een week bezig met de detox kuur en tot nu *klop klop* lijkt het goed te gaan......

Liltucwats schreef:ik heb een vraag.. Vorige jaar is er ZE bij mijn pony geconstateerd.. Alleen schuurt hij niet zijn manen en zijn staart maar voornamelijk zijn buik(navellijn) en zijn hoofd.. Zijn er hier meer mensen waarvan hun paard dit doet? en wat doen jullie hieraan?