Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zammie schreef:Horzels prikken inderdaad niet, maar maken ook niet veel geluid. ik denk dat ze ze eng vinden omdat ze constant om de benen en tussen de benen zitten te vliegen en niet weggaan. Dazen komen aanvliegen en gaan erop zitten en meteen prikken... Dit doet inderdaad errug veel pijn. heb er zelf nog nooit een dikke bult van gehad, maar heb dat wel vaker gehoord. Wij hebben de paarden bij huis staan en als we zien dat ze een horzel bij zich hebben (ze kijken dan op een bepaalde manier en soms beginnen ze rondjes te draven) dan ga ik naar ze toe en neem een vliegenmepper mee en dat weten ze al precies, want dan gaan ze voor me staan en dan kan ik de horzel zo neerslaan en dan doodtrappen. Gelukkig komen die horzels niet zo heel vaak op bezoek, anders zou je er een dagtaak bij hebben...
Zammie schreef:Zijn dat ook horzels (die onder de huid eitjes leggen?) Ik had er weleens van gehoord, maar gelukkig nog nooit meegemaakt...
Anna14 schreef:Mijn pony heeft nu nog een mooie dikke staart en manen,.. Over een paar maandjes is dat denk ik niet meer zo ..
hoezo niet? als je een eczeemdeken op doet gebeurt er toch niks?
Hij krijgt het toch altijd weer voor elkaar..
Of als je dan net even een avondje geen deken op hebt.. Gaat ie meteen schuren..
Zammie schreef:De hals zal dan nog wel nat worden (van de exceemdeken).. Durf je het niet aan nu zonder een deken? Denk dat hij weinig last zal hebben van mugjes de komende dagen. is te koud....
ellepel schreef:dat denk ik dus ook,ik wacht er nog wel even mee.
ap loopt nog gewoon onder zijn winterdeken trouwens.
ik ben wel heeeel benieuwd of ander voer ook invloed zal hebben op indi's zomereczeem?