ohjajoh6 schreef:Willen jullie deze gevaarlijke onzin praat niet gaan voeden? Het mag duidelijk zijn dat ik dit soort verkapte reclame direct getemd heb.
Ppid verkort de levensduur punt.
Er zitten mij te veel "nieuwe klantjes" in het topic op moment, die grijpen wellicht elke strohalm, hoe idioot ook nog vast en lezen jullie sarcasme dan niet eens meer.
Zag bij teruglezen van mijn posts meer sarcasme dan ik bedoeld had, excuus. Ik snap je voorzichtigheid voor de nieuwe mensen, maar denk toch dat veruit de meeste mensen intelligent en verstandig genoeg zullen zijn om kritisch om te gaan met de enorme hoeveelheid informatie die er inmiddels over PPID te vinden is. Ik lees dit topic ook al lange tijd mee en zie (en herken) de posts van mensen die net geconfronteerd zijn met de diagnose waar soms onhandige of verkeerde conclusies in staan. Vervolgens zie je een tijdje later dat mensen meer informatie hebben gekregen en die ook verwerkt hebben en dan komt het toch weer goed. Beetje vertrouwen in de medemens houden hoor
.
kim1207 schreef:OK jammer dat jullie er zo in staan.
Hoe staat wie volgens jou waar in? Als je een beetje zou lezen, zou je weten dat alle PPID'ers hier zeer sober worden gehouden, geen granen gevoerd krijgen, überhaupt niet of nauwelijks krachtvoer en schraal hooi. Je zou ook weten dat een groot deel niet op stal wordt gehouden en - voor zover niet hoefbevangen - zo veel mogelijk beweging krijgt.
kim1207 schreef:Als ik een paard met cushing had zou ik me op alle gebied verdiepen en niet alleen achter de pharmaceutische industrie aanhollen.
Als jij een paard met cushing had? Dat heb je toch?
Als ik andere mensen allerlei dingen zou willen verwijten zou ik me eerst even verdiepen in wat die andere mensen eigenlijk doen. Want als ik dat niet zou doen, zou ik me nogal belachelijk maken en met een gekrenkt ego blijven zitten. Wat jij nu dus ervaart. En waar ik niet op in zou gaan, ware het niet dat je je keert tegen een groep zéér betrokken paardeneigenaren die allemaal niet de weg van de minste weerstand kiezen, maar tussen de slapeloze nachten door ontzettend goed voor hun dieren zorgen en genieten van elke dag die ze hun paard nog bij zich mogen hebben. En hier een plek hebben gevonden om de goede en slechte tijden te delen. Als je 37 bent en meent een zinvolle bijdrage te kunnen leveren aan de begeleiding van mensen op gebieden die hun zo na aan het hart liggen als hun kinderen en hun paarden (zoals ik op je site lees) verwacht ik een volwassen en respectvolle opstelling. En zeer beslist niet de ridicule onzin en vooringenomenheid waarmee je dit topic vervuilt. Er is hier niemand die achter de farmaceutische industrie aanholt, niemand die niet veel meer van PPID af weet dan waar jij blijk van geeft en niemand - op jouzelf na - die probeert zelf beter te worden van de ellende van anderen in dit topic.
Nogmaals mijn excuses aan Ojajoh en anderen die dit gedoe inmiddels beu zijn. Ik laat het hier ook bij. Ik word niet zo snel boos en als ik dat wel word houd ik dat meestal voor me, maar nu lukte dat even niet.