Breghje schreef:Flosje446 schreef:Sen doet mee aan een onderzoek om te kijken wat het effect van Gluco Balance is bij paarden met IR of paarden die te dik zijn met klachten zoals zomereczeem, hoefbevangenheid etc. Ik weet niet of Sen echt Gluco Balance krijgt of een placebo, maar gisteren leek haar manenkam wel wat dunner. Over een paar weken komt er iemand langs om te kijken of er verschil te zien is en dan krijg ik ook te horen of ze echt Gluco Balance heeft gekregen. Ik kan dan misschien ook wat meer zeggen over de resultaten van het onderzoek.
Sen heeft haar deken nu een paar weken op. Van de week had ze wel jeuk, maar dat komt door de rui. Al die losse haren die kriebelen en die in de deken gaan zitten, logisch dat ze dan jeuk heeft.
Ik twijfel nu dus sinds ik weet dat de test niet definitief uitsluitsel geeft, of ze nou wel of niet IR heeft. Ze heeft géén jeuk (nog) géén overgewicht, is niet hoefbevangen of ooit geweest, alleen die manenkam is verdikt.... Ik ben heel erg benieuwd naar jou resultaten, hoeveel gram poeder geef jij, het kost nogal wat zag ik net...
Het iets van 8gr per schepje (1e week 2x per dag een schepje, daarna 1x per dag). Na het onderzoek krijg ik nog een pot Gluco Balance, dus als ik nu de placebo heb gekregen, dan kan ik het daarna iig nog een keer uitproberen zonder kosten.
Sen heeft denk ik geen IR. Ze is te dik en heeft snel een dikke manenkam, maar heeft niet de typische vetbulten die je vaak ziet. Daarnaast is ze ook nooit hoefbevangen geweest.