Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:haha ochtendurine om je paard mee in te smeren??
als ap uit de stal komt heeft hij altijd wel zijn eigen urine op zijn velletje zitten![]()
![]()
dat zeiden ze vroeger ook als je wratjes had op je handen ,dan moest je daar overheen piesen.nou geloof me, dat prikt, je gaat er van stinken en het werkt niet![]()
enige wat ik me kan bedenken is dat die pis zo'n vreselijke geur afgeeft dat de vliegen wel wegblijven
ellepel schreef:kennisje van me heeft de equitheme voor haar Fries, en die is er heel tevreden over.
de stof is trouwens heel erg dun hoor, denk dat als je een beetje handig bent je zelf zo'n buikflap misschien wel kunt veranderen?
even een stuk dubbel naaien zodat ie kleiner word?
ik kan haar wel vragen voor een foto van die deken om het paard?
kun je zien hoe die past
wat voor maat ga je nemen trouwens?
Nicole10 schreef:vito stata op de site onder het assortiment bij de pluslijnikenindi schreef:marstall
Hij staat niet op de site.. Ik ga gewoon een keertje naar de voerleverancier hier in de buurt. Ben benieuwd wat hij weer aanraadt.
Zammie schreef:@ kers... Dit heb ik in een heel oud boek ook als remedy tegen jeuk/ZE staan. Werd bij allerlei ziektes vroeger toegepast, ook bij mok enz. Heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar ik zou zo zeggen, ga je gang en houdt ons op de hoogte of het wel of niet werkt...
Sokkebok schreef:Is hier iemand die de deken heeft van Equitheme? De mijne heeft het vooral onder de buik en deze heeft op de foto te zien een grote buikflap.
Was er maar een passervice van die dekens!
draumpje schreef:Nicole10 schreef:vito stata op de site onder het assortiment bij de pluslijn
Hij staat niet op de site.. Ik ga gewoon een keertje naar de voerleverancier hier in de buurt. Ben benieuwd wat hij weer aanraadt.
http://www.marstall.nl/pdf/vito7.pdf
wat betreft waarde van tarwezemelen, gok dta het idd deels voor de werking op de darmen is , en ok zemelen van haver hebben voedingswaarde, alleen nit het zetmeel wat er in de korrel zit
sja, ik ga maar eens de paddock uitmesten en kijken of er al gejeukt word
Anika_1980 schreef:Ik heb een arabier met licht zomereczeem in zijn manenkam. Ik zit te denken om zo'n Ivanhoe "halshoes" te kopen maar weet niet in hoeverre zo'n ding de diverse bijtspelletjes van mijn paard met zijn vriendjes overleeft. Heeft iemand dus ervaring met zo'n Ivanhoe halshoes en de sterkte ervan? Die dingen zijn best duur dus wil daar wel graag de meningen van wat mensen over horen.
Groetjes Anika
ellepel schreef:haha ochtendurine om je paard mee in te smeren??
als ap uit de stal komt heeft hij altijd wel zijn eigen urine op zijn velletje zitten![]()
![]()
dat zeiden ze vroeger ook als je wratjes had op je handen ,dan moest je daar overheen piesen.nou geloof me, dat prikt, je gaat er van stinken en het werkt niet![]()
enige wat ik me kan bedenken is dat die pis zo'n vreselijke geur afgeeft dat de vliegen wel wegblijven
Nicole10 schreef:Vito wel ja, maar het ging over Vital heZal wel typ foutje zijn dan.
Die van mij schuurt nog niet *afkloppen*
Zammie schreef:heb ook de voedingsadviesen van marstall voor mijn paarden ontvangen via de mail. Ga nu eens contact opnemen met voerleverancier in de buurt om te kijken of hij dit op voorraad heeft of nog moet bestellen...