Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knetterhard schreef:Dat is mooi om te horen, ik heb namelijk het idee dat er een schakel niet klopt in het lichaam van een paard met zomer eczeem. Aangezien haren en hoeven uit het zelfde materiaal bestaan en ik veel verhalen hoor over eczeem en slechte hoeven. Vandaar dat ik dit een beetje in verband trek!
Deaglán schreef:Wat mij toen bij Vidoma (leverencier) verteld werd was dat je op moest passen met het insmeren in de felle zon omdat de mogelijkheid van verbranden bestond, vanwege het feit dat de lotion op basis van olie was. Ik heb er bijdie van mij nooit last van gehad maar ik smeerde ook meestal tegen de avond en bijna nooit op het hoofd dus had het alle tijd om in te trekken voor ze weer in de zon kwam.
Mocht er iemand over denken om een deken van Snuggy Hoods te bestellen dan kan ik alvast melden dat de service helemaal top is. Ik heb hem 3 dagen geleden besteld en hij is nu al binnen terwijl ze er ook nog een aanpassing aan hebben gedaan (de hals is eigenlijk gesloten maar ik wilde graag een hals met klitteband sluiting). Had ook nog het geluk dat er een aanbieding was met gratis hoofdkap en een speciale zak om de deken in te doen als hij in de wasmachine moet.
Het is soepel materiaal (lijkt een beetje op het materiaal van de Ivanhoe halsdeken die ik nog heb liggen, 1e uitvoering) en ziet/voelt iig heel degelijk aan. Nu eerst maar naar stal om te kijken of hij idd past.