tos schreef:@ Essie73: oke, bedanktwe wachten ook op universaire onderzoek
Graag gedaan, maar waarvoor eigenlijk ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taffy schreef:Hebben jullie toevallig ervaring met de pagony exeemdeken? Jack wordt lek gestoken door de dazen en omdat ik nog steeds niet weet of hij echt exeem heeft (hij kan ook jeuk krijgen van de dazen bulten)denk ik erover om geen vliegendeken maar meteen een exeemdeken te kopen,nu zou ik heel graag willen weten of de dazen daar eerder doorheen prikken dan een vliegendeken en wat de kwaliteit is van de pagony...
CarolShadow schreef:Essie: misschien maakt de zalf de huid te week, dat kan namelijk. Dan weken korsten e.d. los. Van welk merk is het?
Nou, ik denk dat ik shadow's manen zo een stuk ga kortwieken, vind dat lange echt maar niets. Zal wel even voor/na foto's maken. En voor degene die gek op lange manen zijn, pech, ik vind het vreselijk staan haha.
Allejandro schreef:Oke dan ga ik opzoek naar minimaat shetlander vliegenmasker... pff
Allejandro schreef:Oke dan ga ik opzoek naar minimaat shetlander vliegenmasker... pff
Naaltje schreef:ik heb de mijne betrapt.. lekker met z'n billen tegen de deur schuren.. staartje gaat dus nog echt niet zo goed.. weet niet zo goed wat ik erop kan doen nu..