Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:volgens mij kan dat inderdaad ook best een stuk er bij aan naaien,als het maar een beetje goed ademt toch?
Citaat:maïsvlokken (40 %, gerstvlokken (40 % haverzemelen (5 %
Zammie schreef:@nicole10... Ik heb ze ook al een paar keer gemail en krijg dus geen antwoord terug... Maar er is toch ook de excemmuesli. Kun je die dan niet voeren, die is toch voor ZE paarden? kan me voorstellen dat je af en toe niet meer weet wat je moet voeren. ben zelf ook nog aan het oriënteren, maar kom er ook niet echt uit....
ellepel schreef:ap krijgt em pas op als het snachts zo rond de 8-10 graden is,eerder is bij hem echt niet nodig
ellepel schreef:huh?
staat er bij dat cornmuesli dat het zonder haver is en dan lees ik bij de samenstelling:Citaat:maïsvlokken (40 %, gerstvlokken (40 % haverzemelen (5 %
en haverzemelen is geen haver zeker?
af en toe snap ik bepaalde dingen gewoon niet goed.
en oke er zit maar 1% melasse in,maar ook 1% appelpulp..en dat is suikervrij zeker?
nicole,wat voerde je vorig jaar dan?
en is de Vito niet wat of de Force--dat is een vitaminekorrel.
dan geef je een beetje muesli voor de smaak en vitamines erdoor.
dan ben je toch ook klaar?
ikenindi schreef:de vital zit ook geen suiker in als t goed is...
ellepel schreef:huh?
staat er bij dat cornmuesli dat het zonder haver is en dan lees ik bij de samenstelling:Citaat:maïsvlokken (40 %, gerstvlokken (40 % haverzemelen (5 %
en haverzemelen is geen haver zeker?haverzemelen zijn het schilletje/kaf van de haver, niet de haver zelf
af en toe snap ik bepaalde dingen gewoon niet goed.
en oke er zit maar 1% melasse in,maar ook 1% appelpulp..en dat is suikervrij zeker?
nicole,wat voerde je vorig jaar dan?
en is de Vito niet wat of de Force--dat is een vitaminekorrel.
dan geef je een beetje muesli voor de smaak en vitamines erdoor.
dan ben je toch ook klaar?
Nicole10 schreef:ikenindi schreef:de vital zit ook geen suiker in als t goed is...
Van welk merk is dat?
fjordido schreef:ellepel schreef:ap krijgt em pas op als het snachts zo rond de 8-10 graden is,eerder is bij hem echt niet nodig
is het niet zo dat je het "voor moet zijn"? zoiets heb ik ook wel eens gelezen
ikenindi schreef:marstall