Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dinopino schreef:Mijn arabiertje heeft al jaren zomerexceem en dat is dus elk jaar dekens en smeren met van alles en nog wat. Dit jaar had ik het geluk dat ik voor Cavalor Sw-itch mocht testen. En mijn paardje heeft zijn staart nog heel nog alle manen en GEEN exceem deken op. Heel soms zie ik dat ze een beetje schuurt, en spuit er dan gelijk wat op. Gebruik het sinds begin juni.
xmelissax schreef:Ligt aan zijn hummeestal tegen paarden, daarom staat hij alleen met zijn moeder. Maar als het ff moet ook tegen mensen
xmelissax schreef:@iana, hij krijgt regelmatig zo,n vitaminespuit. Maar daar zal het niet aan liggen.
Van zijn lever klopt ook, hij is geboren met een leveraandoening, waardoor hij zoiezo al vatbaar is voor alles. Zijn waarden zijn altijd te hoog. Hij heeft er altijd medicatie voor gehad, maar daar werd hij letterlijk niet zo vrolijk van en zijn ermee gestopt. Leek wel of het daardoor slechter ging met hem door die meds. Vorige maand nog een test laten toen, wel iets ofwat verhoogd maar niet dramatisch.
opisop_shop schreef:Mindim, anders een masker omdoen tot de plekken wegzijn en je kunt stoppen met Derfen smeren? Of alleen op de smeerdagen een masker opdoen?
opisop_shop schreef:welk merk deken heb je?
Bij EJ hebben ze ook nog groter, ik had XL (van pagony denk ik?) en bij EJ masker maat 205 maar die is er ook nog in 215. Mijn paard heeft ook een groot hoofd (extrafull ongeveer) maar de 205 past hij prima, dus misschien heb je wat aan de 215?
Mindim schreef:Hier de derfencreme uit tube geprobeerd voor onde de voorpluk, super!!!! Geen geschuur meer aldaar en de kale plekken worden al weer voorzien van haar![]()
Maar je kan dat toch verder niet op het hoofd smeren ivm de zon? Onder de voorpluk gaat het, maar op de rest van het hoofd? Iemand ervaring daarmee?