Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opisop_shop schreef:maar wil je het dan gaan sprayen ofzo? Want het is al zo vreselijk vloeibaar, dat als je het nog gaan verdunnen het echt niet meer smeerbaar is lijkt mij.
Heb bij Wisse vandaag wat Derfen onder zijn buik gesmeerd, op zijn kruintje daar. Daar heeft hij sinds een week wel echt al jeuk. Ook zag ik nu de pluk op de schoft de andere kant op hangen, dat hoort ook niet zo. Bij terugzetten na het rijden kriebelde hij 5sec. zijn hals tegen de container aan maar dat was het ook wel. Heeft dus nog niet echt erg jeuk maar zit er al wel aan te komen denk ik.
Vraag me af of ik nog iets aan zijn voer moet veranderen, hij krijgt ongeveer 1 kilo sportbrok en 0.5 kilo subli zonder. Afgelopen zomer kreeg hij alleen 0.5 subli zonder maar hij staat nu veel zwaarder in training.
minikatje schreef:nope, vandaar het verdunnen.
en het sprayen kun controlerwen door te draaien.
denk dat 1x spuit beter werkt dat stippen.
het verneveld dus komt niet geconcentreers op 1 plek en de manen dunne scherpe straal bij de aanzet.
dus niet doordrenkt sprayen
Annetje schreef:Breghje, om 8 uur is nog niets! Wij zijn afgelopen jaar om half 6 op dagtocht vertrokken met kamp, puur voor de dazen. Toen viel het inderdaad mee, maar tegen een uur of 8 was het eigenlijk alweer te erg om in het bos te zijn. Ook 'savonds maakt niets uit.
Ik zweet heel veel, dus de dazen komen volgens mij meer op mij af dan op mijn paard
Die uitrijdeken die je laat zien vind ik trouwens niets. Met zo'n systetische stof zou ik niet willen rijden, dat gaat ontzettend schuren en zweten.
Vies heeft nog steeds een ietsjes onrustige staart. De manen vallen mee. Sinds gisteren vindt hij het vervelend als ik aan zijn buik kom, dat is echt voor het eerst! Hij heeft nooit plekjes gehad waar ik niet aan mag komen. Nu maakt hij hapbewegingen als ik onder bij zijn navel-naad zeg maar borstel. Ik vraag me af of het irriteert van de jeuk, of dat het iets anders is.
Ik heb nog steeds niets gehoord van de zadelmaker, dus mijn RSIH is nog steeds niet gemaakt en op stalMorgen toch maar eens een mailtje doen!
Esther28 schreef:chipieke schreef:Ik ben vandaag begonnen met de Detox van het NML onderzoek (of hoe heet dat ook al weer)
Ik ben eens benieuwd! Momenteel enkel jeuk aan de buik.
Weet je ook wat daar in zit?
Esther28 schreef:Chipieke: maar das hetzelfde als in de phytonics detox zit? Of zijn de verhoudingen/hoeveelheden anders?
LecyTinker schreef:. Ik zeg nee en ze stopte, ik draai me om en ze begint weer, ik zeg weer nee en ze stopte. Gaf haar hooi en ze heeft niet 1x meer geschuurt. Ik zou haast denken dat ze het uit verveling doet, maar vind dat zo een raar idee.
Esther28 schreef:Erg groen hooi zit vol voedingsstoffen, dus kan best dat ze daar op reageert.
Je zou om te testen eens oud droog hooi moeten probereren, weekje of 2......