Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLiez schreef:Ik heb voor de mijne nu Pure Victorious secret balancer gekocht. Naar aanleiding van een voeradvies en tekorten, gister even handje geprobeerd en hij eet het gelukkig!
Daihyo schreef:xLiez schreef:Ik heb voor de mijne nu Pure Victorious secret balancer gekocht. Naar aanleiding van een voeradvies en tekorten, gister even handje geprobeerd en hij eet het gelukkig!
Ja die is altijd spannend. Prachtig voer qua vitamines, mineralen en sporenelementen. Mooie gehaltes. Maar de smaak is bijzonder. Hier aten ze het helaas niet. Gelukkig heb ik een goed alternatief gevonden.
xYaartje schreef:Fijn dat ik niet de enige ben met de ervaring dat ze minder energie krijgen van een balancer!
Hartog inderdaad ook schuren. Manen van beide pony's zijn nu mede door kruiden weer mooi aangegroeid. Sinds begin juli volledig gestopt met balancers en de manen groeien weer.
Mijn mini werd van metazoa ook erg druk. Kon de rust niet meer vinden.
Marstall was ook geen success.
Asfaloth 8 april (toen nog hartog):
[ Afbeelding ]
En nu:
[ Afbeelding ]
Madelief7 schreef:xYaartje schreef:Fijn dat ik niet de enige ben met de ervaring dat ze minder energie krijgen van een balancer!
Hartog inderdaad ook schuren. Manen van beide pony's zijn nu mede door kruiden weer mooi aangegroeid. Sinds begin juli volledig gestopt met balancers en de manen groeien weer.
[ Afbeelding ]
En nu:
[ Afbeelding ]
Wat een mooi resultaat!
Hier kreeg mijn merrie ook veel jeuk van de Hartog balancer.
Ik ga nu ook de overstap maken naar alleen kruiden ipv een balancer. Helaas met alle balancers, brokken en muesli die ik gegeven heb, had ze problemen. Alleen een poederbalancer met Stephans Muhle heucobs ging echt top, maar het merk Stephans Muhle is gestopt en ik heb andere merken hooicobs geprobeerd, maar ook hiermee weer problemen helaas. Nu ruim 2 weken gestopt met brokken e.d. en begonnen met wat kruiden. So far so good!
Madelief7 schreef:xYaartje schreef:Fijn dat ik niet de enige ben met de ervaring dat ze minder energie krijgen van een balancer!
[ Afbeelding ]
En nu:
[ Afbeelding ]
Wat een mooi resultaat!
Hier kreeg mijn merrie ook veel jeuk van de Hartog balancer.
Ik ga nu ook de overstap maken naar alleen kruiden ipv een balancer. Helaas met alle balancers, brokken en muesli die ik gegeven heb, had ze problemen. Alleen een poederbalancer met Stephans Muhle heucobs ging echt top, maar het merk Stephans Muhle is gestopt en ik heb andere merken hooicobs geprobeerd, maar ook hiermee weer problemen helaas. Nu ruim 2 weken gestopt met brokken e.d. en begonnen met wat kruiden. So far so good!
Djorf_6 schreef:Voor kruiden en balancers in kruiden vorm is pernaturam aan te raden. Ik ben erg fan van het voer, alleen mijn paard niet. Weet niet wat jij nu voert?
Fayyah19 schreef:pantarhei schreef:Weet iemand hier of Lena balancer hetzelfde is als jepaardgezondenfit?
Het zijn verschillende balancers maar Lexa produceert voor jepaardgezondenfit. Althans dat was zo toen ik er een jaar of 2 geleden naar vroeg.
lletam schreef: