geerke schreef:Lifeforhorse schreef:Mijn paard is zinds 2 dagen vandaag de 3e dag aan de pillen, zijn er hier ook mensen die hun paard enorm was afgevallen? de mijne is zo enorm dun geworden, krijgt gewoon net zoveel als het andere paard opstal.. en heeft hier altijd genoeg aan gehad zag er altijd super goed uit, en zo ineens .. De dierenarts zegt dat het van de quising komt, maar hoe krijg ik hem weer wat dikker?..
Heb je een foto van hem?Er bestaan weleens misverstanden over wat nu mager is![]()
Geweekte pulp kun je veilig voeren,sojahullen..niet teveel.200 gram per dag is prima.
Die foto wil ik liever niet plaatsen, hij is enorm ingevallen bij de flanken, zen ruggengraat is te zien en zijn ribben zeker (te erg) te tellen, zen hasje is enorm dun geworden,
Wormkuur heeft hij gehad, nergens last van, tanden zijn goed.. Ook is hij verkouden geworden aan 1 neusgat.. en dit stinkt enorm.. hij lijkt nergens last van te hebben want is nog gewoon opgewekt,[/quote]
stinkende snot wil zeggen dat er een vieze vleesetende bacterie bezig is...even ab geven.En de oorzaak achterhalen.

Ab?? Dierenarts is nl al geweest