Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiki1976 schreef:stippytiel schreef:Gadver..... in ieder geval is het duidelijk dat we er nog niet vanaf zijn, het lijkt mij erger dan andere jaren, ik zou heel graag weten hoe dat komt.
Wat ik heb begrepen is het virus actiever na een koudere periode, nou en die hebben we natuurlijk wel gehad....
Sleeper schreef:Teddy321 schreef:Dat zeg ik niet. We moeten de testresultaten afwachten en die komen morgen. Dus met z'n allen hard duimen dat de testen negatief zijn op Rhino.
Dus dit soort berichten hebben totaal geen meerwaarde, behalve dan dat de stresskippen onder ons nog meer gaan stressen.
shilady schreef:Dat sommige mensen er nog over denken om de paarden te vervoeren naar wedstrijden ect
dat anky niet is gegaan naar wedstrijd zegt in mijn ogen ook veel
en bij haar staat er dan ook nog een flinke geldprijs of titel op het spel
Maarja de gezondheid vd paarden is toch voor gegaan
Ariebren schreef:stippytiel schreef:Gadver..... in ieder geval is het duidelijk dat we er nog niet vanaf zijn, het lijkt mij erger dan andere jaren, ik zou heel graag weten hoe dat komt.
Omdat dit jaar voor het eerst zo'n paniek op Bokt is ontstaan.
shilady schreef:Dat sommige mensen er nog over denken om de paarden te vervoeren naar wedstrijden ect
dat anky niet is gegaan naar wedstrijd zegt in mijn ogen ook veel
en bij haar staat er dan ook nog een flinke geldprijs of titel op het spel
Maarja de gezondheid vd paarden is toch voor gegaan
Ariebren schreef:stippytiel schreef:Gadver..... in ieder geval is het duidelijk dat we er nog niet vanaf zijn, het lijkt mij erger dan andere jaren, ik zou heel graag weten hoe dat komt.
Omdat dit jaar voor het eerst zo'n paniek op Bokt is ontstaan.
vessuvius schreef:paniekzaaien.....
wat dacht je van gewoon DUIDELIJKHEID!
zwijgen of onder de mat schuiven maakt juist onrust
mag toch hopen dat er een duidelijk pers bericht komt van o.a KNHS
vnd deze gang van zaken echt absurt
einde bericht! mensen rustige avond, sterkte met afwachten