Ik ben eens benieuwd! Momenteel enkel jeuk aan de buik.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireen_ schreef:Dat lijkt er inderdaad wel op!!
Bovenstaande berichtje over mijt had ik gelezen, maar ze heeft het nu niet meer en het is vanzelf weer weggegaan.. Of bedoel je een ander berichtje?
Ik woon overigens ca 6 km van zee, zomer exceem komt hier in de omgeving nauwelijks voor, ik zie hier nooit paarden met boettdekens. Maargoed, dat sluit het niet helemaal uit natuurlijk..
Annetje schreef:Mooi en als je geen lange teugel geeft met het rijden is deze vast ook wel fijn.Ik vind de hals echt veel te kort en ik had zelf de deken graag langer gezien (richting grond dus)
Die van Rambo is ook érg mooi, maar die heeft ook zo'n kort halsje. Dat blijft nooit zitten als je paard een beetje stofzuigert. Ik vind bij deze deken ook de schouders te bloot. Wat ik wel voordelig vind van de Rambo is de veiligheid. Je moet heel erg knap zijn wil je met een val in deze deken blijven hangen! Mijn vliegenuitrijdeken is echt niet veilig bij een mogelijke val, hij heeft wel uitsparing bij de voeten, maar met het rijden komt soms de deken tegen mijn tenen aan, groot kans dus dat ik door de deken in een beugel kan blijven hangen, mocht ik eraf vallen.
Esther28 schreef:chipieke schreef:Ik ben vandaag begonnen met de Detox van het NML onderzoek (of hoe heet dat ook al weer)
Ik ben eens benieuwd! Momenteel enkel jeuk aan de buik.
Weet je ook wat daar in zit?
Annetje schreef:MF de meeste vliegenuitrijdekens zijn niet al te veilig. Er moet eigenlijk geen enkel stuk deken zitten bij je voeten, want daar kun je in blijven hangen.
De dekens op de vorige pagina zijn dus wél veilig. Die zitten ver van je voeten vandaan als ik het zo zie.
Annetje schreef:MF de meeste vliegenuitrijdekens zijn niet al te veilig. Er moet eigenlijk geen enkel stuk deken zitten bij je voeten, want daar kun je in blijven hangen.
De dekens op de vorige pagina zijn dus wél veilig. Die zitten ver van je voeten vandaan als ik het zo zie.
Annetje schreef:Bremse helpt hier nietALs je het bos ingaat moet je én bremse als deodorant en bodylotion gebruiken en zorgen dat je goed ingepakt bent. Nu kun je nog het bos in, maar het duurt niet lang meer. De vieze beesten komen weer snel terug.
Ik heb van de zomer zelfs met de buikflap van mijn pagony gereden en met de hoofdkap, anders werd mijn paard helemaal gek (en ik van hem) Wij hebben hier zoveel vieze prikbeesten.
Hoe ziet die van premierre eruit?