Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:het kostte mij wat moeite om een levrancier te vinden , maar tis gelukt (noord brabant vlakbij gorinchem)marstall wil ik de vito van voeren, maar de voerleverancies hier kent heel marstall niet? is het bij jullie makkelijk te krijgen?
draumpje schreef:ikenindi schreef:het kostte mij wat moeite om een levrancier te vinden , maar tis gelukt (noord brabant vlakbij gorinchem)marstall wil ik de vito van voeren, maar de voerleverancies hier kent heel marstall niet? is het bij jullie makkelijk te krijgen?
waar zit jij? n heb je al contact gehad met Marstall zelf ?
mijn voerdame is vrij behulpzaam moet ik zeggen
wilde trouwens nog ene opmerking maken dat je ito niet zo snel moet gana voeren bij een paard met alleen eczeem en verder geen problemen, maar ja, bedacht me net dat Indi natuurlijk ook dta spierprobleem heeft
dan zou vito idd wel eens precies het juiste voer kunnen zijn
Nicole10 schreef:Iemand enig idee hoeveel dat voer van marstall kost? Is dat ongelofelijk duur of ligt het rond dezelfde prijs als subli en zo?
Assiepassie schreef:dJe bent wat je eet, wordt wel gezegd.
Ik ben ervan overtuigd dat dat ook voor dieren en dus paarden geldt.
Het aantal gevallen van ze is de afgelopen decennia enorm toegenomen.
Naar mijn idee kan dat niet alleen aan de mugjes liggen. Het mes snijdt he.
Mijn paard stond vorig jaar zes weken niet op het gras, kreeg doorlopend ruwvoer en schuurde niet meer.
Een a twee dagen terug op het oude nest én dus op het gras en bingo, schuren ondanks de halsdeken.
ellepel schreef:oke dan doe ik er dus niet zo lang mee.
pff ik vind het wel moielijk hoor al die muesli's.
vorig jaar voede ik de sportmuesli van havens
SPORT-Muesli (ook wel Sport-Mengeling)
Complete all-round paardenmuesli voor sport en prestatie. 10.0% vert. eiwit; 12.0 MJ. Ook ideaal voor paarden die minder hoeven te werken en/of recreatiepaarden.
beviel me eigenlijk prima met het supplement wat ik er bij gaf
XxSultanxX schreef:waren er gister bij jullie ook al weer van die ... mugjes ?
wupke schreef:XxSultanxX schreef:waren er gister bij jullie ook al weer van die ... mugjes ?
Helaas wel