Hij kon die zwelling ook niet verklaren. Hij vond dat ik dan rustiger moest doen met rijden

Lichtelijk geirriteerd hier, heb slecht mijn verhaal kunnen doen en kreeg het idee dat hij mij totaal niet begreep.
Ik moet 7 mei weer terug bij DAP Den Hoek. Ben blij dat Eric er dan bij is

Ik ben wel blij dat ze tot nu toe niet meer heeft geschud met haar hoofd in de paddock of op stal met eten voor zover ik kon zien, vandeweek ging het ook goed met het eten van slobber. Waar normaal de ´damp´ haar kan prikkelen, en het happen in de grote penen schokken kunnen veroorzaken, zag ik er nu niks aan en ze heeft echt alles op gegeten.
Vandaag schijnt de zon, dus ik ga straks kijken hoe het vandaag gaat

Nog wel gewoon doorgaan met de Efipain druppels en de Accucream op de gevoelig plek van de trigeminus. Ook moet ze voor heel veel maanden door de L-Lysine gaan krijgen vanwege de herpesvirussen die bij haar de neuralgie hebben veroorzaakt.
@FCSA: Nee, ik moet nog een nieuwe afspraak maken met haar, de dag dat ze langs zou komen (18 april) was er niemand anders in mijn regio en dan kwamen de voorrijkosten wel aardig hoog uit voor mij.. En had natuurlijk ook al wat da.rekeningen hier liggen