Zowel Dennis als Judith waren vorige week niet helemaal heppie. Dennis wat traag en mopperig, Judith niet fijn haar bak leeg willen eten. Maar deze week gingen ze weer als een speer.
Ik heb een paar pony's die hun vitamine korrel niet super eten, maar het er wel prima op doen. Handje bietenpulp er doorheen mengen werkt voor de helft, de andere helft juist weer een handje luzerne, en eentje is van beide geen fan. Nu doe ik bijna een jaar met een zak van beide, dus dat is ook niet helemaal handig. Het gaat om 2 cushies, 1 IR, 2 spekkies en 1 jonkie die er best uit ziet, dus voer ze allemaal arm.
Nu wil ik kijken of ik een lekkere muslie kan halen die goed gegeten word om er doorheen te mengen. Het gaat echt maar om het 100 grams bekertje die ik voor de Metazoa gebruik (muslies zijn vaak lichter dan brok, dus het zou om minder dan 100 gram muslie gaan). Eentje ging van de care4life kuchen, dus die valt af. De dieetmix aten ze wel, maar niet met vol enthousiastme, dus met de minder lekkere vitamine korrel word het denk ik geen succes. Zou de 18+ wat zijn?
Ivm verkrijgbaarheid zit ik een beetje vast aan Pavo, subli en eventueel hippostar.