Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ravvie schreef:uiteindelijk is ze 3 weken terug op 26 jarige leeftijd gestorven aan koliek . en ze heeft 6 jaar lang geen medicatie gehad.. is dit dan oud voor eenbeestje met cushing zonder medicijnen ??
elibeest schreef:Die oudste van ons heb ik niet geschoren, ze heeft niet zoveel vet op haar lijfje (lees geen) heeft een beren vacht inclusief krullen en staat onder een deken, en zelfs dan is ze niet altijd lekker warm.
Nu heeft ze wel een geiiriteerd vel, en her en der door het schuren vervilt haar, ondanks veelvuldig borstelen.
Zouden jullie haar dan toch scheren? Weet zomaar zeker dat ze in haar 38 jarig bestaan nog nooit geschoren is geweest, dus weet niet of ze het gaat toelaten.
Edit: die andere heb ik wel geschoren, was ook nog nooit geschoren, maar dat moest wel, die had "inwoning"
IMJ schreef:Ik heb toch steeds gedacht dat door de Pergolide de krulletjes minder zouden worden? Nu ben ik pas 4 dgn bezig dus kan er niets van zeggen en poown heeft ze eigenlijk alleen maar op z'n benen.
De kuiltjes boven zijn ogen zijn nu wel terug (geen vochtbolletjes meer dus) maar kan dat nu al komen door de pergolide?
elibeest schreef:Die oudste van ons heb ik niet geschoren, ze heeft niet zoveel vet op haar lijfje (lees geen) heeft een beren vacht inclusief krullen en staat onder een deken, en zelfs dan is ze niet altijd lekker warm.