Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Ik ben de zalf van Equiprotecta gaan halen, benieuwd hoe deze gaat werken. Ruikt wel heerlijk!
Mijn arme patient :'(
Ze staat nu terug thuis en heeft gelukkig niet bijgeschuurd.
[ [url=m/KNI0qS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QHDlam.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V1eZK3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lITGaq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z26KVa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mi_Amore schreef:Ik ben de zalf van Equiprotecta gaan halen, benieuwd hoe deze gaat werken. Ruikt wel heerlijk!
car0linee schreef:Mi_Amore schreef:Ik ben de zalf van Equiprotecta gaan halen, benieuwd hoe deze gaat werken. Ruikt wel heerlijk!
Arm dier. Hopelijk knapt het snel op. Heb je de paardenlotion er ook bij gehaald? Alleen de zalf deed bij mij niet bijzonder veel. In combinatie met paardenlotion en dan als eerste lotion en dan de zalf werkt het heel erg goed. We hebben wel wat kale plekken maar tot nu toe nog niets open terwijl het vorig jaar tot bloedens aan toe open lag *afkloppen*
Idifix schreef:@ Henny en Ellepel
We doen dit al jaren zo en ik kijk er op toe dat het in de perken blijft .. Alleen kom dit er dus nu extra bij, maar het kan idd zijn.. Zal zowiezo Wel met gras weer te maken hebben en heb hem daar nu al apart voor gezet meer kan ik niet doen en op stal gaan zetten terwijl hij niet bevangen is vind ik ook wat gek.
Dan kan hij denk ik beter naast de andere paarden gewoon staan zonder gras, binnen zou hij alleen maar stressen gaan wat dan ook weer de hb in de hand kan spelen..
Zou het ook iets met de leeftijd te maken kunnen hebben dat hij er extra gevoelig voor word ?
Hij zal 21 worden..
We hebben grond gekocht maar kan pas volgend voorjaar beginnen inzaaien enzo dus terloops komt het er wel..
meganx schreef:Hoofd en buikstreek zijn echt lastig om te bestrijden, omdat je er nauwelijks aan mag komen om te verzorgen en ik hier dus alleen een masker op kan zetten...