en het werkt erg goed.
is alleen wel zo dat ik het veel heb gebruikt bj mijn eerste paard tegen mok ...en weet je waar die aan is overleden?
Juist..kanker.
dus ik ben echt fel tegen die troep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lissie_zigor schreef:Tnx voor de antwoorden! Lange 'sprieten' zijn dus ook beter?
Idifix schreef:Staat op de weide 24/7 mag van de boer niemand op stal nu. Maar doe het al jaren zo en is het eerste jaar dat hij echt zo n jeuk heeft ..
ellepel schreef:Lovemirra, wat een schilfertjes!
Is er iets verandedd in het voer?
Mijn pony krijgt het als hij granen eet,
Heb je ergens mee gesmeerd misschien dat er daarom zoveel schilfers loskomen?
Je ziet het soms wel als paarden verharen,maar dan eerder in het voorjaar in plaats van nu.
Je zou kunnen wassen en kijken of het dan wegtrekt?
Zinzi_jewel schreef:Jis_ schreef:Bedankt voor je reactie assebassie.
Dat zou de perfecte oplossing zijn. Zou best kunnen dat mijn vrienden er nog over na zouden willen nadenken. Andere stal heel waarschijnlijk niet, misschien wel als ik de maanden door betaal maar dat wordt financieel te veel.
Zijn stemming is niet best, met deken op wel een stuk rustiger dan zonder, dan gaat hij rondjes draven in de wei, uitslaan naar zijn buik, vriend die hem tegen de hertenluis in smeert ook heel per ongeluk maar wel lomp een trap verkocht tegen scheenbeen.......als je een plek kan hebben waar een deken niet eens nodig is. Lonkt dat wel. Nu moet hij trouwens ook altijd op het gras staan, op de andere plek kan ik kiezen dat hij er eerder af wordt gehaald.
Dankjewel!
Ik heb nu een RSH eczeemdeken, ook ruime en lange hals, heel tevreden over. Wel prijzig.
Noraafjord,
Voor als je niet zo snel een goed vliegenmasker vind of in combie met, zou je eens vitamine E olie van Jacob Hooi kunnen proberen. Dat smeren wij op de plekken tussen ogen en neus en werkt bij hem goed.
Ik zou in dit geval echt gaan voor t welzijn van je paard .
Het dier moet er 24/7 doorbrengen
Love_Mirra schreef:ellepel schreef:Love mirra, zaten die schilfers er al voor het wassen dan?
Nee nog niet. De dag na het wassen weet ik dus niet, maar de dag daarna wel.
Ik zal ze vanmiddag nog even wassen op die plaats met een andere shampoo