Jessix schreef:Setteli schreef:Vandaag de uitslag gekregen van Vlek en Naughty...
Vlek was gezakt naar 106 (kwam vorig jaar mei van 724, afgelopen mei 239 en nu dus 106). Ik ga proberen op te hogen naar 3/4.
Naughty had ik een vermoeden en ik was in augustus al begonnen met pergolide. Nu dus laten testen en hij had een waarde van 429! Dus overduidelijk. Hij heeft verder geen bijwerkingen gehad van de kwart pil, dus die ga ik ophogen naar een halve.
Fijn dat Vlek zou verbeterd is!Zie je nog wel symptomen?
Balen dat je er nog een patientje bij hebt...Maar hopelijk krijg je ook hem weer op de rit.
Lang haar heeft ze nog steeds, al verhaart ze af en toe wel. Vroeger kon ik trekken aan haar haar wat ik wou, maar ik kreeg er niks uit. Ik heb haar 1,5 week terug ook weer geschoren.
Verder doet ze het qua cushing eigenlijk wel heel goed. Ze had ook heel veel symptomen. Alleen door haar slechte gebit krijgt ze regelmatig een slokdarmverstopping en dat is wel moeilijk.
Naughty had gevoelige hoeven (vorig jaar al zo uit het niets) en vetophoping boven de ogen, tranende ogen en nu dit jaar ook best een dikke vacht. Stond van de zomer soms zwetend in de wei. Maar de hoeven is nu prima en de tranende ogen zijn ook weg, vetophoping zit er nog wel en de dikke vacht moet ik even kijken of ik daar een gedeelte van scheer.
Gelukkig kan ik nog aan de good old pergolide komen, dus qua kosten scheelt dat enorm, pffff