Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Gina: er zijn speciale dekens voor friezen, misschien is dat voor jou ook interessant? En ik dacht dat de boett dekens ook vrij breed waren?
Bucas Buzz off is een leuke deken, maar niet voor een echt eczeempaard daarvoor zou je toch echt een eczeemdeken en geen vliegendeken moeten hebben.
_Chendo_ schreef:even een vraagje, die drainage kuur, die schijn je toch niet te mogen geven bij gechipte paarden? Het zou de chip eruit kunnen werken?
(Stond op de website van de paardendrogist bij de extra informatie)
Annetje schreef:Ik vind het sowieso onzin dat ook maar iets zou zorgen dat de chip eruit zou kunnen komen. Dat is in mijn ogen echt het broodje aap verhaal van de laatste jaren. Zolang je niet in je paard aan het snijden bent, komt dat geval er écht niet zomaar uit.
suuszzzz schreef:Ik heb nooit een regendeken over haar exceem deken. Anders wordt haar vacht ook nat. Bovendien kan ze de schuilstal in wanneer ze wil, dus mocht ze echt niet nat willen worden gaat ze daar wel staan. Paarden kunnen wel wat hebbenDenk dat ze het niet snel koud krijgen!
Breghje schreef:suuszzzz schreef:Ik heb nooit een regendeken over haar exceem deken. Anders wordt haar vacht ook nat. Bovendien kan ze de schuilstal in wanneer ze wil, dus mocht ze echt niet nat willen worden gaat ze daar wel staan. Paarden kunnen wel wat hebbenDenk dat ze het niet snel koud krijgen!
Hij gaat er ook niet overheen, maar in plaats van. Juist omdat de vacht onder de exceemdeken ook nat wordt en het nu nog niet zo warm is dat het vanzelf snel opdroogt.