Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timilon schreef:het was iets met fytofotodermatitis ofzo(staat aantal pagina's terug) heeft idd te maken met zijn lever en dat tast alleen de witte huid aan als ik het goed begrepen heb.
wat betreft canjer's binnenkant: dat LIJKT alleszins mee te vallen,hij mest goed(mooie ballen met een vochtig laagje) en het ruikt niet meer zo afschrikwekkend.
Citaat:Er wordt gevraagt wat ie aan zijn benen heeft.
Dat heeft te maken met de leververgiftiging. Het wit aan zijn benen zal afsterven, en dat proces is al in dusdanige mate actief dat we dat niet meer kunnen stoppen. Dus vandaar dat we moeten wachten totdat alle witte huid verdwenen is. Canjer doet ook zelf erg zijn best om er zo snel mogelijk vanaf te zijn, hij is net een knaagdier af en toe.
Vandaar dat is terug is op de AB.
Als alle huid eraf is dan gaan we kijken hoe we de wonden gaan behandelen. Er is een grote kans dat er nooit meer haar terugkomt, echter dit is niet zeker. Nou ja, scheelt weer scheren.. (sorry beetje humor).
En het is niet 1 been maar 3
timilon schreef:de benen mogen niet nat worden...dat is alles wat ik weet.
Elessar schreef:Super Slimmerik! Bewondering voor jullie allemaal, en geweldig dat jullie je zo inzetten!
lovekomeet schreef:Elessar schreef:Super Slimmerik! Bewondering voor jullie allemaal, en geweldig dat jullie je zo inzetten!
Hier sluit ik me volledig bij aan, en heb hier niks aan toe te voegen!
Echt super!