Hoe dat maakt niet uit, hij heeft het zelf gedaan.
En je hebt gelijk dat je de beschuldigingen naast je neerlegt, je bent echt
niet een of ander naief meisje wat koste wat het kost een zielig paardje wil redden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
malih schreef:jeetje mina, Volgens mij heeft de helft het topic niet eens helemaal gelezen.....
TS zegt, dat als de uit de foto's/chan blijkt dat het niet paard waardig is laten ze hem gelijk gaan. Op dit moment kan ze alleen uit gaan van het feit dat het beestje nog we wil. en daarbij, volgens mij zou een kliniek/dierenarts echt niet de tijd en moeite (en kosten!!!!) er in steken als het allemaal niks uit haald.
want vergeet niet, deze dierenarts en kliniek verdiend er geen ene drol aan, dus voor de centjes gaat het niet werken
_eenmalig_ schreef:Nou nou, gaat lekker hier zeg...
Inderdaad ik heb dit topic niet geopend om een discussie te gaan voeren over wanneer je een paard in moet laten slapen.
En de Dierenbescherming, en de Dierenkliniek, en ik zien er hoop in. Hij reageert goed op de behandelingen.
Sterker nog boven verwachtingen!
Hij heeft net op eigen kracht zijn voerbak leeg gegeten op zijn manier (erg kliederig), maar dat maakt me geen bal uit. Hij at zelf!!
De eerste dag dat hij hier kwam kon ie indd amper staan.
Nu staat ie meer dan dat ie ligt.
Als ik de stal binnenkom begroet ie me al hinnikend.
Of te wel, hij wordt sterker! Dat is hetgeen wat ik belangrijk vind.
Een pot zalf wat naar de kliniek gestuurd wordt van 1kg voor zijn verwondingen.
De beschuldigingen die nu gegeven worden over mijn beslissing (alsof ik een 1 of andere pennymeid zou zijn) leg ik maar naast me neer.
Voor de mensen die wel achter hem staan, hij gaat vooruit, en daar zijn we met ons allen hard voor bezig.
Angie_ke schreef:Goed nieuws dus!
Ik vind ook dat de mensen hier niet zo snel moeten gaan oordelen over hoe het paard eraan toe is en of hij wel of niet nog levenslust toont énkel en alleen door het zien van de foto's in het beginpost.
Ik vind het super dat er nog mensen bestaan als jou!
Voor iedereen die nog "negatieve" commentaar heeft op de TS of over het wel of niet laten inslapen zou ik zeggen: laat het zo.
Je helpt er hier niemand met vooruit, integendeel, we zijn hier om de TS te steunen in haar keuze en de moeilijke opdracht die ze nu heeft om dit paard te redden.