Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Orchid schreef:Hebben jullie ervaring met zuurkool op mok?![]()
Weet niet of dit al is besproken in dit topic..

Was niet veel beter geworden als gister vond ik. Hij liep ook heel erg kreupel/mank en zn benen waren megadik.

m00nlight schreef:Gatver.. het gaat niet goed met Moon.. Hij loopt gigantisch kreupel.. Zelfs na een dik half uur stappen over de weg.. Hele been dik tot aan het spronggewricht.. bah. Dierenarts gebelt, ik ga nu een ander zalfje halen en als het woensdag nog niet goed is moeten we toch gaan spuiten...
het is em niet in de koude kleren gaan ziten die behandeling.

gouda schreef:Bij mijn paard is het denk ik een slechte weerstand ze heeft eigenlijk altijd wel dikke klieren en is vaak mager en verkouden enzo. Geef dr wel supplementen bij en ga kijken of ik haar beter kan laten voeren *helaas niets over te zeggen als je in pension staat*
Pellie schreef:gouda schreef:Bij mijn paard is het denk ik een slechte weerstand ze heeft eigenlijk altijd wel dikke klieren en is vaak mager en verkouden enzo. Geef dr wel supplementen bij en ga kijken of ik haar beter kan laten voeren *helaas niets over te zeggen als je in pension staat*
nee gouda?? mag je niet zelf voer neerzetten wat gegeven kan worden?
ik ben zelf maar hooi gaan kopen toen bleek dat gam geen kuil kon hebben. de brok liet de stalhouder ook staan en gaf in plaats daarvan een schep lucerne, want dat kon hij wel hebben naast het hooi, dat was zelfs beter. de muesli gaf ik zelf wel.
maar ik moest het andere wel zelf aanschaffen, dus het kwam wel bij het stalgeld op.
maar hij vond het geen probleem om het te voeren.
moonlight, dat ziet er ernstig uit, wat is bij jou paard de oorzaak hiervan??
pauk, wat zat er in dat vruchtwater dan?
Betaal al best wel veel en bijvoeren tja heb geen opslag voor hooi en kan overdags niet naar mijn paard om te voeren. Voor het werk is de stal dicht....