Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
; een luide hinnik toen ik aan kwam lopen om te voeren en vervolgens flink schrapen dat ze er uit wil en haast om naar het hooi buiten te komen 
8nnemiek schreef:Ellepel, dat is schrikken zeg! Hopelijk gaat het nu weer beter.
Dubbelfun, wat fijn dat het weer helemaal goed gaat met Boon! Hopelijk valt het mee met de vorst.
Van mij even een laatste berichtje in het oudjes-topic; Mystic is helaas vrijdag ingeslapen vanwege koliek![]()
Hij was nog zo fit zat nog hartstikke goed in zijn vel voor een 25 jarige, hij ging nog regelmatig als een complete mafkees bokkend in rengalop door de wei, dus ik had echt verwacht dat hij makkelijk de 30 ging halen. Dat mocht helaas niet zo zijn![]()
[ Afbeelding ]
Celebi schreef:Ik kan mijn 100 grams liner nergens vinden.. Dat is wel heel onhandig. 200 wel, maar dat is echt te warm voor mijn teddybeer nu. Misschien leuk voor die koude nachten die eraan komen met sneeuw (?!), maar nu nog niet. Pff ADHD much met dingen kwijtraken.