GUSTIxBILL schreef:Wij hebben net het gesprek gehad bij Equitom, het gaat even een paar uur nadenken en overleggen worden met mensen die ons en hem kennen.
De tussentijdse factuur is de definitieve factuur moesten we hem vandaag ophalen en maar zien wat zijn lichaam doet.
Alle kosten die erafgehaald zijn kunnen worden, zijn eraf gehaald, dit om het hartonderzoek mogelijk te maken doordat ze onze financiële situatie weten. En ook weten hoe wij hier terecht gekomen zijn (buiten onze fout om dus). Maar tevens ook weten dat ik al een paard met open hart slagader breuk ben verloren.
Maar dit wilt zeggen dat het met het hart onderzoek en 4 dagen langer daar blijven in praktijk (dus met btw) 200€ duurder zou uitvallen als de offerte (die zonder btw was)
Dus de offerte met btw bij zou meer ziin als wat het ons nu zou kosten samen met het hartonderzoek als we hiervoor gaan.
Dus de keuze is nu:
-inslapen, zonder de ernst te weten, want het kan idd gewoon nog steeds aan de medicatie en de wonde liggen, of aangeboren, hij zou niet het eerste paard en niet het laatste paard zijn.
- het hartonderzoek doen, waarna in beeld gebracht is met hoe het er aan toe is en of het aangeboren is, accuut is, medicatie is, of …. Waarbij er meerdere mogelijkheden zijn waarmee we hem toch met gerust hart naar huis kunnen nemen. Maar ook mogelijkheden genoeg waarbij het niet eerlijk is verder te gaan
-mee naar huis nemen en maar afwachten wat zijn hart doet, met kans op enorm veel ellende en pijn voor hem, maar ook kans dat hij nog jaren bij ons kan blijven
1/10 zou ik gezegd hebben ik trek definitief de stekker eruit, ik laat hem inslapen. Had ik waar we nu voor staan toen geweten, had ik het toen ook gedaan, zonder nadenken.
Echter hebben we nu zolang en zo hard geknokt. Zijn er zoveel partijen die mee geknokt hebben (en niet alleen financieel), en vecht hij zelf ook terug, iets wat hij 2 weken terug niet deed.
[ [url=m/37IzBv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een beslissing waarbij ik het ook fijn zou vinden moest hier verder niet over geoordeeld worden. Want ik snap alle kanten.
Mijn verstand zegt: inslapen, genoeg is genoeg
Mijn hart roept: blijven vechten ongeacht wat
Mijn gevoel zegt: “fiets it I’m out”
En dit is echter een beslissing die ik wil en moet nemen op mijn gevoel. Alle vorige beslissingen zijn genomen op verstand of hart, niet luisterend naar mijn gevoel.
Deze beslissing laat ik geen van beide bepalen door verstand of hart.
Deze beslissing word gemaakt met mijn vriend, staleigenaresse, zijn verzorgster en zijn oude eigenaresse.
Ongeacht het besluit post ik dit wel in dit topic, dat is het minste wat ik kan doen, maar ik vraag wel heb begrip mijn beslissing te accepteren.
Voor deze die gedoneerd hebben en vinden dat ik door hierover te twijfelen te ver ga of 100% overtuigd zijn dat het het geld niet waard is (ongeacht onze beslissing), mogen mij altijd privé sturen. Die krijgen hun donatie gewoon terug. Aangezien ik zeker niet afhankelijk wil zijn in mijn beslissing van andere en hun donaties.
Lieve ts ga je nu niet verontschuldigen naar mensen die gedoneerd hebben.
Ik ben ook een van degene die een bijdrage heeft gedaan . En deze bijdrage doe in iedergeval omdat ik iets wil bijdrage in de enorme kosten die je hebt . Maar ook
Omdat ik enorm respect heb voor je hoe je er 200% voor gaat . En omdat je doneert heb je niet opeens iets te zeggen over de behandeling. Dat is aan jou en de artsen .
Mijn advies zou zijn om dit hartonderzoek te doen om een volledig beeld te hebben. Hoe je het nu omschrijft kan je anders het niet los laten. En ga je achteraf als je hem nu wel laat inslapen enorm spijt hebben waarom heb ik dat onderzoek niet gedaan en misschien viel het toch wel mee.
En overleg onder tussen met je vriend welke kosten vinden wij hierna nog reël en wat kunnen we nog betalen. Echt niemand zal het je kwalijk nemen als je als nog na het onderzoek beslist tot inslapen . Ook al valt er mee wat eruit komt maar zou er (dure) medicatie nodig zijn.
Elke beslissing die je neemt is oké als jij en je vriend er oké mee zijn. En je paard trekt het nog allemaal .
Dikke knuffel