Jet, de wond zal sowieso niet zo mooi worden hebben ze al gezegd vanwege de trage genezing. Aan de achterkant heeft ze een verdikking en die zal blijvend zijn. Maar dat geeft niet, zo lang ze er maar weer bovenop komt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Chess, nee spoelen spoelen spoelen zeiden ze. Sowieso 1x per dag, mogelijk 2x (maar dan moet ik dit weekend eerst even testen hoe braaf ze is, als ze slaat ga ik het niet aan andere mensen vragen en zelf lukt het mij maar 1x per dag).
Jet, de wond zal sowieso niet zo mooi worden hebben ze al gezegd vanwege de trage genezing. Aan de achterkant heeft ze een verdikking en die zal blijvend zijn. Maar dat geeft niet, zo lang ze er maar weer bovenop komt
Jet schreef:Linda, wel even blijven opletten dat de verdikking achter geen breuk is/wordt hoor. Lou heeft dat ook gehad destijds en is toen opnieuw weer aan die breuk geopereerd.
[ [url=m/RLhSa1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XD5a6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jet schreef:Wat vervelend dat je niet bij het spoelen mocht zijn, dan had je kunnen zien hoe ze het deden.
En ik was er al bang voor dat die simpelere hulpmiddelen niet zouden helpen. Je kan toch moeilijk dagelijks met drie man je paard te lijf gaan om haar wonden te spoelen. Ik hoop dat je een goede oplossing hiervoor vindt!
Chesss schreef:Zo jullie gaan snel man! Ik durf nog niet te galopperen. Draven gaat wel echt goed meer balans al weer en beter lichaamsgebruik. Ik moest hem wel wat ophogen in krachtvoer want hij kreeg nog wel heel weinig. En nu wil ik nog iets voor de spieropbouw twijfel tussen een supplement of een muesli zoals de Pavo topsport, ik ga toch geen kilo’s geven eerder 1/4 tot 1/2 schep. Ik weet niet goed, wat geven jullie?
Linda hoe gaat met spoelen?