Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniej_ schreef:Is er hier iemand die ervaring heeft met zijn of haar paard testen voor PPID en de uitslag negatief was, maar alles er op wijst dat het positief moet zijn?
Mijn welsh teste negatief wel insuline resistent.
Blijft bevangen heel gevoelig voor kleine veranderingen kwa voer.
Staat op geweekt hooi, maar als ik haar bijv 1 dag op gewoon hooi zet staat ze volgende dag meer bevangen.
Doe er alles aan kwa hoefsmid, kruiden supplementen beweging hoefschoenen maar elke keer krijgt het lijf van binnen uit van het minst geringste een tegenslag.
Zit te dus nu te denken om via via toch maar eens pergolide aan te schaffen en te beginnen met een kwart tablet per dag en kijken of ze opknapt.
Heb DA hier ook over gemaild maar hoop hier misschien wat wijzer te worden kwa ervaringen.
IMJ schreef:De vetophopingen en bevangenheid passen echt bij IR. Net als je labuitslagen...
Dat is ook een ziekte hè?
Bij cushing is de vacht ook vaak slecht of een andere kleur dan normaal.
Weet je of zijn hoefbenen gekanteld zijn? Want dan kan speciaal beslag van belang zijn. Maar 9 maanden deze ellende... En de zomer die er weer aan komt.. sterkte!
AaronYve schreef:Ik had eigenlijk voor donderdag een afspraak staan om de hals uit te scheren
maar omdat het nu toch wat kouder is met veel wind stel ik het liever uit. Mijn paard staat veel buiten dus ik wacht nog even