hallo allemaal,
Bedankt voor jullie medeleven. Vooraf heb ik veel getwijfeld, ze was weer een dag de oude shir van vroeger.. Maar na even tot de realiteit geroepen te zijn zag ik in dat het echt beter is voor Shirley.
Ze is in korte tijd zo hard achteruit gegaan dat is niet normaal. Shir moet veel pijn gehad hebben want Shirley is er 1 die geen pijn laat merken..
Het in laten slapen ging op een dubbele manier. Heel leuk want na het sederen had shir besloten dat ze echt nog een laatste hap gras wilde. Maar toen was ook duidelijk te zien dat haar kracht op was. Toen ze alles liet hange, begon te wankelen werd pas duidelijk hoe erg ze er aan toe was..
De rest ging allemaal heel snel, ze was zo weg.
Dit was voor mij wel fijn omdat ik nu weet dat ze er blij mee was. De kracht van mijn lieve vechter was helemaal op!
Shirley is gestorven met een hap gras in der mond. Etend overlijden,... Welk paard wilt dat nou niet?
Toen ze eenmaal gestorven was ging er toch wel een rust door mij heen. Mijn lieve shir kan nu voor eeuwig pijnloos over de groene weides rennen en spelen.
Ze zal daar zat vriendjes krijgen en zou vanuit daar over ons waken! Dat weet ik gewoon zeker!
Lieve shir zal altijd in mijn hart blijven!
Ik heb plukjes manen afgeknipt voor oud eigenaar en bijrijder, en zelf ook der staart eraf geknipt.
Daar laat ik wat moois van maken.