Wat fantastisch om te zien! Wat zullen jullie opgelucht zijn. In het begin nooit gedacht dat dit topic zo ging ontwikkelen
xJess
Geplaatst: 24-10-13 17:47
Stille meelezer hier, maar wauw, ik heb respect wat jij allemaal voor je dieren over hebt TS! En wat een verandering! Ze ziet er heel gelukkig uit, ik wens je veel geluk en plezier met je veulen!
TS, ik heb zo veel respect voor jou! Dat je het toch steeds aandurft om dieren van anderen te laten opknappen, vind t echt super van je dat je dat doet! Heel veel plezier met Fay, en met Cassis komt het vast ook allemaal goed!
Wauw wat schitterend en mooi om te zien, voor mij ook natte oogjes, wat mooi om haar voor het eerst echt te zien genieten!
Mi_Esperanza
Geplaatst: 24-10-13 17:53
Wat is dat filmpje prachtig om te zien! Tranen staan in mn ogen. Ook super dat jullie Cassis een kans geven! Niets anders dan respect. Geniet van je 'opnieuw geboren' veulen, en van Cassiss
Wat een verbetering zeg! Dametje ziet er vrolijk en blij uit met haar nieuwe lucht Ik vind het echt top dat je je nek hebt uitgestoken voor haar en voor het hb paardje. Hopelijk knapt die onder jullie zorgen net zo goed op.
Wauwie die is happy! Neus in de lucht en ADEM En zo hoort het, dat moet toch een geweldig gevoel geven TS
Gemmeke
Geplaatst: 24-10-13 18:15
Kippenvel Eindelijk echt veulen gedrag! Dat wordt nog een merrie met karakter!
Anoniem
Geplaatst: 24-10-13 18:16
Zal ze vast nooit hebben gekund , het geluk spat er vanaf TS diep respect voor jou
marlies85
Geplaatst: 24-10-13 18:17
Stilletjes meegelezen, maar wauw! Geweldig om dat filmpje te zien!
Maar wat ik me nu afvraag, is er ook kans dat na verloop van tijd de boel weer dicht kan gaan zitten door littekenweefsel?
fargo
Geplaatst: 24-10-13 18:17
Geweldig de extra adem maakt haar een vrij veulen dat bewegingsvrijheid heeft omdat ze genoeg zuurstof binnen krijgt! Wat prachtig om te zien dat ze nu al in een vrolijk veulen is veranderd! Nu nog sterker worden en dan zal ze het langer volhouden, nu nog eerst even rustig aan om te herstellen.
moonfish13
Geplaatst: 24-10-13 18:18
Wat een geweldig filmpje! Als er verder geen verborgen problemen zijn kan je daar later echt een leuk paard aan hebben volgens mij. Ze kan heel leuk lopen!
BAStable
Geplaatst: 24-10-13 18:20
Wauw... ik ben er stil van. Wat een verandering !
TS, even een vraagje uit pure interesse: waarvoor heeft ze achter nog verband/bandages op? Is dat vochtophoping doordat de bloedcirculatie naar de benen toe niet optimaal was?