Wat een heerlijke foto's! Ik liet ze aan mijn dochter Tamara zien (bijna 14). Het eerste wat ze zei: "Wat kijkt die wijs uit haar ogen zeg"! Tis misschien gek maar ik krijg echt kippenvel bij de foto's... ik zie echt een muppetje die aan het genieten is
timokyana
Is Desert nu hengstig? of is ze 'm 'gewoon' het hof aan het maken?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-13 22:33
Ja zeker spannend en eigenlijk ook niet,want ik kijk naar haar en wat de uitslag ook mag zijn dat houd ik als nr 1.... stoer he?
Haha wat is t verschil,ze is niet knetterhengstig,maar dat is ze nooit echt,altijd behoudend,maar ze wilt wel en dat Wynn over hek klimt,poging tot met zijn wapen zegt mij genoeg
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Ooh wat een stoute merrie, zeker boter-verliefd. Hier op stal ook 2 merries die twee weken geleden hengstig waren. De een deed nog meer moeite als de ander om de aandacht te krijgen van onze arabier-ruin. En je ziet hem denken:... vrouwen.... pfff. Allebei met hun billen onder zijn snufferd en maar lonken en maar zachtjes briezen en hinniken en roepen: kijk mij nou eens knap zijn! En als hij even wat aandacht gaf, kwam er gelijk zo'n aanstellerig hinnikje en een grote plas. Soms ging hij ze even lopen jennen en dan trok hij even aan hun deken. Die reacties gelijk van die dames, kostelijk! Of als hij ze zat was, beet hij even in hun hals (of lekkere billen) en dat vonden ze ook helemaal niet erg hoor. Erg foute dames en beide op leeftijd (21 en 22 jr). Ooh foei.
""""Erg foute dames en beide op leeftijd (21 en 22 jr). Ooh foei.""""
Laat je ze soms naar de Benidorm Bastards kijken?? Haha, zie het helemaal voor me, parmantig paraderend.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 13:16
Misty12,zo zie je maar je bent nergens te oud voor
Morgen komt de dierenarts bloed afnemen,ik ben toch wel weer benieuwd hoe t bloed is.... Al heb ik me voor genomen dat Desert zelf t meest belangrijkst is als graadmeter....
Gister..
even lekker bokken,met een drafje erna..
slettebetten bij Wynn,jammer dat er geen geluid bij zit,gillen dat ze deed
Whaha ik amuseer me kostelijk met die berichtjes hier, ik heb nu een beeld in mijn hoofd van twee paarden die met dekens op op de bank benidorm bastards kijken...
Wens Desert maar succes vandaag!
timokyana
Ik heb je topic van begin tot eind helemaal door gelezen en echt, ik heb onwijs veel respect voor hoe jij vecht voor jouw kanjer en hoe je je laat leiden in de behandeling door je eigen gevoel en hoe Desert aangeeft zich te voelen.
Vanaf hier wil ik je ook heel veel succes wensen met het bloedprikken vandaag. Ik duim met je mee dat de bloeduitslagen net zo positief zijn als hoe Desert zich lijkt te voelen. En zo niet, vergeet dan niet, je ogen en gevoel houden je ook niet voor de gek!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-13 16:51
Even gauw tussendoor.....want ik moet naar verjaardag,maar wilde het even kwijt.Vanavond vertel ik de rest....
Er zijn GEEN!!!!!!! afwijkende schrikbarende waardes meer....
waar mijn gevoel en gepuzzel dan wel niet goed voor was . Ik moet nog wel alles even vergelijken,maar zelfs bloedarmoede is goed,nog wel aan de lage kant,maar tussen grens..... Ik kan wel janken van bijdschap......