Grace, plannen om te rijden zijn er niet. Ze was nog niet goed zadelmak (ze stond er pas drie weken) en het ongeluk is gebeurd met longeren, dus ik vind dat absoluut niet eerlijk tegenover haar.
Succubi, we kijken eerst eventjes aan hoe het alleen met haar gaat. Sinds het ongeluk heeft ze nog niet samen met een ander paard gestaan, dus daar zijn we een beetje voorzichtig mee.
jenn0dv schreef:Vreselijk TS, en heel bijzonder ook hoe de stal reageert. Te trots om een fout toe te geven, dat is zeker.
Wat ik me afvraag, ik lees dat je paardje los in de bak nergens tegenaan loopt. Hoe kan dit als ze echt helemaal blind zou zijn? Zou ze niet misschien toch nog een beetje zicht hebben?
Ik heb het vermoeden dat ze vaag misschien wat schimmen ziet. Af en toe kijk ik of er pupilreactie is, maar dat is gewoon helemaal niet het geval, de pupil is altijd nog enorm groot. Maar ze botst (vrijwel) nooit ergens tegenaan, dus of het op gevoel/geur gaat of dat ze donker/licht toch wat ziet, zeg het maar.. Dat zal een vraag blijven.