had daar al ff gereageerd;-) Superr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
had daar al ff gereageerd;-) Superr

Zag vanmorgen de krant en moest gelijk aan dit topic denken!

! Ik kan me voorstellen dat je in de stress schoot, gelukkig was het spierpijn en niets anders. Dat had ik natuurlijk laatst toen Whizz spierpijn in zijn nek had en in de wei niet at.. maar wel rond huppelde gelukkig. Hoop dat de spierpijn inmiddels een stuk minder is en hij weer happy is.
) Na paar rondjes draf de eerste keer het commando galop gegeven, wat in netjes 1 rondje galop resulteerde daarna weer draf. Prima dacht ik, het hoeft ook niet meteen te veel
Daarna nog 2 x aan laten galopperen, weer netjes een rondje of driekwart rondje... niks mis mee, het hoeft ook niet te gek natuurlijk direct
hij was helemaal blij en had zoiets van 'HET mag kennelijk weer!!!!!!
" galoppeerde zelf constant aan en kwam plat door de bocht langs scheuren en tussendoor weer dravend met de staart erop en zijn benen echt onwijs optillend en met zijn hoofd gooien en olleeeee daar ging meneer weer, weer naar de galop, weer kleine rondjes plat door de bocht en maar weer even draven met de staart erop en weer naar de galop..... WAT een grappenmaker en wat had ie een lol - en wat was het fijn om te zien dat ie er zo'n lol en zin in had. Op een gegeven moment eindelijk weer terug naar stap en daarna was ie OP
Maar hij had het ook wel erreg overdreven moet ik zeggen
d'r was ook geen houden aan, hij bleef maar gaan of weer vertrekken

voor de eerste winstpunt samen! Heerlijk he dat je dat samen toch kunt beleven.
alleen kwam ik daar
pas achter toen ik weer op de bank zat thuis. Voelde me zo stom! Maar heb het wat druk gehad, dus had helemaal niet zo door dat het de 8e was gisteren
Vandaag worden ze geënt en komt de smid voor hem en zijn vrienden.
Ja kan gebeueren!
Leuk dat je hem nog even hebt verwent vanmorgen
We zijn echt over 1 zandweg gevlogen! Haha althans, zo voelde het, en ik kon er ook vrij weinig aan veranderen
Maar goed, weer een 'ontspannen' ritje na onze pittige les gister
Voelt echt lekker hé?!
maar als de kansen zo slecht zijn
.
Wij hebben zondag op beide handen 2 rondjes achter elkaar gegaloppeerd netjes in de houding. Alleen maait ie op de korte zijde met een van zijn voorbenen/hoeven soms tegen de betonrand, kloink - ik schrik me dan helemaal rot
Heb tijdelijk achter pijpkousen om want met een lange teugel hoor je hem soms aantikken en heb eerder al een sneetje en een aangetikt ontveld stuk kogel ontdekt. Dus maar even beschermen, verder doet ie het TOP!
Tja ergens moet het geld toch heen nietwaar?