Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:Bokker Engel is ook met haar bezig geweest en geloof het of niet ; vanmorgen liep ze al weg voor die vieze spuit met medicijnen en over de stenen richting bak liep ze eigenlijk niet echt gevoelig.Ze loopt niet goed maar ze reageerd niet op de overgang naar stenen en liep vlot mee door.
timokyana schreef:..............
Bokker Engel is ook met haar bezig geweest en geloof het of niet ; vanmorgen liep ze al weg voor die vieze spuit met medicijnen en over de stenen richting bak liep ze eigenlijk niet echt gevoelig.Ze loopt niet goed maar ze reageerd niet op de overgang naar stenen en liep vlot mee door.
timokyana schreef:schiet mij maar lek..Vanmorgen kwam ik aan en ik tref een hoog hinnikende paniekmiep kyana aan in de bak.Er lag nog hooi,pijnstillers gegeven en eerst de rest gaan voeren.
van een afstand galopeerde ze luid hinnikend de bak door.Ik heb ze terug gezet op de paddock,moeilijk te zien in het donker hoe ze liep maar het leek vrij vlot.
Op de paddock ging ze niet eten maar liep het pad op,weg bij de rest wat stond te eten.
Ze liep weer in telgang of nog steeds flink belabberd.Ik snap het niet.
vanmiddag kijken of ze op het harde beter loopt als op het zachte.